sobota, 18 czerwca 2016

I'll give you the moon

Hej, cześć i czołem!
Dziś przychodzę do Was z kilkoma zdjęciami, które były dla mnie nie lada wyzwaniem. W nocy z 21 na 22 maja, dokładnie po 1 nad ranem, udało mi się telefonem i aparatem fotograficznym wykonać fotografie Księżyca przez... zwykły amatorski teleskop. Cały przebieg robienia zdjęć pozostanie dla mnie słodką tajemnicą, ale nie omieszkam podzielić się z Wami efektami. Życzę miłego oglądania :)

Aparat fotograficzny:






Telefon:
 

24 komentarze:

  1. wow, pięknie wyszło! brawo :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie wyszło! Ja też muszę kiedyś podjąć takie wyzwanie, bo efekty są nieziemskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę. Satysfakcja i duma gwarantowana :D

      Usuń
  3. Jakie śliczne zdjęcia <3

    Rotary - Lubiła Tańczyć

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne!Piękne zdjęcia udało Ci się zrobić,ładnie się ustawił,gratuluję:))))M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda!
    Podziwiam, ja za nic w świecie nie potrafię poradzić sobie w taki sposób z księżycem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne :D ale dokładnie widać księżyc! Dodaję do obserwujących ;) www.xgetflowx.blogpost.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O wow!! Mega!! Zawsze chciałam zrobi fajne zdjęcie księżyca, ale na razie jest to nie możliwe :p
    Kto wie, może kiedyś...
    Mega!:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i trzymam kciuki! Na pewno Ci się uda :)

      Usuń
  8. Jaka świetna ostrość! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne *.* Ja raz próbowałam zrobić zdjęcie księżyca i był taką małą kropką :D. To chyba wina braku teleskopu :D

    www.bolibrzusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 teleskop to tylko jedna z opcji. Można również próbować z teleobiektywami :)

      Usuń
  10. Piękne ujęcia księżyca ♥ zawsze o takich marzyłam, ale nie mam tak dobrego sprzętu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ja również nie mam super sprzętu. Jedynie zwykła lustrzanka i teleskop, amatorski, najzwyklejszy. Myślę, że nawet lornetka byłaby dobrym rozwiązaniem.

      Usuń
  11. Super wyszły Ci te zdjęcia. To twoje własne ujęcia kosmosu.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne... trudno uchwycić księżyc w tak dobry sposób

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem jak to było tworzone. Efekty super. :)

    OdpowiedzUsuń