środa, 20 kwietnia 2016

Wiosna - makro




 
Cześć! Jestem już po egzaminach, które (mam nadzieję) napisałam dobrze. Mam dla Was porcję zdjęć makro. Wykorzystałam piękny słoneczny dzień i wyruszyłam w podróż, by odkryć najpiękniejsze zakamarki mojego ogrodu i pobliskich łąk. Wiosna przychodzi do mnie małymi kroczkami podrzucając mi zielone listki, pączki kwiatów i ogrom promieni słonecznych. Czasem pojawiają się na chwilę, a czasem na cały dzień. Ważne, że w ogóle są. Akurat w tym momencie, kiedy piszę ten post w moje okno stukają wielkie krople deszczu, ciemne chmury przebiegają przez całe niebo, a słońce nie może się zdecydować - świecić? Nie świecić? Ja zdecydowanie mówię - świecić! Potrzebuję słońca do pracy, do życia, do lepszego samopoczucia. Ostre promienie słoneczne pobudzają moją kreatywność i sprawiają, że mam ochotę brać aparat w dłoń i zapełniać kartę pamięci. Mam nadzieję, że takich dni będzie teraz coraz więcej. Jeżeli chodzi o posty, które pojawią się w najbliższym czasie - na pewno pojawi się wiosenne podsumowanie fotograficzne u Natalii Sławek oraz postaram się zorganizować jakieś before&after. Co o tym sądzicie? :)
Bez dalszego przedłużania zapraszam do oglądania fotografii c:









 

15 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam wiosenne makro! Sama ostatnio zapełniałam kartę pamięci przy tak wspaniałej pogodzie. Jednakże na obróbkę czasu brak... Ale nie łamię się. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Przy takiej pogodzie nie wyjąć aparatu, to grzech :D

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że egzaminy poszły Ci równie dobrze, co wykonane później zdjęcia! Pamiętaj, że nie ma jeszcze takiego stresu, jak przy maturze tudzież sesji. Także głowa do góry, bo teraz zostaje już jedynie czekać na wyniki i iść dalej śmiało przez życie! :)

    Jak już wcześniej wspomniałam, fotografie bajeczne. Niesamowicie czuje się tą wiosnę wokół, uwielbiam ją! Mi niestety brak czasu na takie wyprawy z aparatem. Chociaż może to chęci bardziej brak, bo wolny czas wolę spędzić oglądając seriale z ukochanym. Zwyczajnie w świecie nie mam sił, by po ciężkiej pracy wybierać się gdziekolwiek ^^' Czuję się teraz tak bardzo źle z tym xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, jak mi miło, dziękuję! :)
      Również mam taką nadzieję. Wydaje mi się, że poszło mi całkiem nieźle. Sprawdzałam potem odpowiedzi w internecie i naprawdę uspokoiłam się, jak zobaczyłam, że zdecydowaną większość zaznaczyłam poprawnie. I to fakt - egzaminy gimnazjalne to nic w porównaniu do matury. Jeszcze z gimnazjum nie wyszłam, a już się nią stresuję.
      A co do zdjęć - korzystaj z pięknej pogody! Nie ma obijania :D

      Usuń
  3. Tak szczerze, to maturą trochę przesadziłam. Jej też nie ma co się bać, choć bardzo straszą nią w liceum. Prawda jest taka, że jak się człowiek dobrze przygotuje i umie czytać ze zrozumieniem, to spokojnie zda :)

    No właśnie w niedziele mam wolny dzień, jak pogoda dopiszę to idę pospacerować! Tydzień temu też byłam, ale koniec końców zapomniałam wziąć ze sobą aparatu i tak szlag jasny trafił cały mój plan xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mnie nastraszyłaś! Mam nadzieję, że dobrze ją zdam, bo naprawdę mi na tym zależy ;)
      Trzymam kciuki, aby pogoda dopisała!

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze jest świetne :) najlepsze! Bardzo fajne kolory. zainspirowałas mnie :) mam nadzieje ze mój zapał nie ugaśnie do rana ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie zdjęcie świetne, kolory cudne ♥ Uwielbiam zdjęcia makro jak dobrze wiesz:) Uwielbiam czas wiosenny, jak wszystkie drzewa i kwiaty kwitną.:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Ja również uwielbiam ten czas. Fotograf ma wtedy dużo okazji do zrobienia świetnych zdjęć c:
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  7. Uwielbiam makro, szczególnie kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń