środa, 27 kwietnia 2016

Wiosenne podsumowanie fotograficzne

Cześć! Pamiętacie jesienne podsumowanie fotograficzne u Natalii Sławek? Miesiąc temu ogłosiła wiosenne wyzwanie, w którym również wzięłam udział. Mogliście to zobaczyć już jakiś czas temu, ponieważ na mojej stronie zamieściłam baner z ową informacją. W tym podsumowaniu uczestnicy musieli wykonać 15 zadań, czyli o połowę mniej, niż w poprzednich. Dodatkowo narzucony był sposób zrobienia zdjęcia, pora dnia, kompozycja lub światło (sposób będzie podany w nawiasie obok tematu zdjęcia). Moje podsumowanie wygląda następująco.

1. Zabawa (kompozycja: trójpodział)
 



3. Wiosna (makro)
 

5. Niebieski (kompozycja: centralna)

 
 7. Poza za domem (duży kontrast)
 

8. Radość (zamrożony ruch)
 

10. Moje (mała głębia ostrości)
 
 
11. Teraz (rusz aparatem)
 
 
13. Szczegół (zdjęcie czarno-białe)
 
 
15. Postać (pod światło)
 
 


23 komentarze:

  1. "Duży kontrast" i "Szczegół" - to moi faworyci! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo (bardzo bardzo bardzo) podoba mi się zdjęcie nr.13! Jest mega :) 7,5 i 3 też trafiają w mój gust :) Teraz żałuję,że sama nie znalazłam czasu żeby wziąć udziału w wiosennym wyzwaniu,no ale są rzeczy ważne i ważniejsze więc może następnym razem mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jak miło mi to czytać, dziękuję!
      Trzymam kciuki, żeby się udało :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia <3 ! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. POZA DOMEM - jest genialne. Piękny kadr. Drugi mój ulubieniec to SZCZEGÓŁ - ciekawa interpretacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje jest moje, tzn jest moim faworytem, kot, kot i jeszcze raz kot to wszystko czego potrzeba ludziom do pełni szczęścia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kot to wszystko czego potrzeba mi do pełni szczęścia. I podrapanych rąk. Jednak mimo wszystko kocham tego kociaka.

      Usuń
  6. "Moje" łapki są przeurocze. Szczegół,fajowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Śliczne zdjęcia <3 Czym robisz?
    Zapraszam do mnie http://uchwycone-w-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) proszę, tutaj jest wszystko napisane -> http://world-is-pretty.blogspot.com/p/czym-cykam-zdjecia.html?m=1

      Usuń
  8. Ja jestem za mało kreatywna na takie wyzwania:) Czytałam i naprawdę chciałam wziąć udział, ale jakoś nie miałam czasu, później weny, a na koniec po prostu zapomniałam.
    Na pewno ni zrobiłabym go tak dobrze jak Ty:)
    Świetne są wszystkie zdjęcia.
    Pozdrawiam ciepło i oby Wena Cię nie opuszczała jak mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie mów tak! Na pewno stworzyłabyś coś super kreatywnego. Następnym razem zachęcam do wzięcia udziału :)
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  9. Wiosna i makro cudowne! Kolory są genialne :) i dziękuje Ci za tyle miłych słów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję również! :*

      Usuń
  10. Rewelacyjnie widać twoje zainteresowanie różnorodnymi tematami, tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie 7 i 13 zdecydowanie górują ;) Miałam kiedyś książkę o codziennym wyzwaniu fotograficznym, niestety nie wytrwałam do końca, może do niej wrócę;>

    OdpowiedzUsuń