niedziela, 10 kwietnia 2016

Jeszcze 8 dni

Cześć! Przychodzę do Was z pewną wiadomością. Tak jak mówiłam niedawno - powracam na blogosferę. Dzisiaj piszę dla Was tego posta, bo udało mi się zrobić parę zdjęć, które mogę Wam pokazać przy okazji treści, która dzisiaj będzie ważniejsza od samych fotografii. Mianowicie - za 8 dni zaczyna się egzaminacyjny "maraton". Od 18 do 20 kwietnia będę pisać testy, które zadecydują o mojej przyszłej szkole licealnej. Pewnie zastanawiacie się dlaczego to piszę. Przez ostatni miesiąc moja i trzy równoległe klasy jesteśmy "gnębieni" pytaniami, powtórzeniami, sprawdzianami i kartkówkami. Na tygodniu nie ma czasu by złapać oddech, natomiast w weekend robimy wszystko, żeby nic nie robić i choć trochę odpocząć. Do egzaminów nie będę się tu pojawiać, bo będę starać się powtarzać jak najwięcej materiału, natomiast po nich zobaczycie sesję, którą planuję z (aż) czteroma osobami naraz. Nigdy jeszcze nie byłam na takich zdjęciach, dlatego będzie to dla mnie wyzwanie, ale jestem dobrej myśli. A żeby ten post nie był taki pusty, to mam dla Was kilka zdjęć mojego futrzaka.
Do zobaczenia! :)
 





 

10 komentarzy:

  1. Przeuroczy futrzak :) Egzaminy gimnazjalne (jeśli dobrze zrozumiałam)? Na prawdę nie ma się czym zbytnio przejmować,po latach nawet się o nim nie pamięta :) Trzymam za Ciebie kciuki i wyczekuję na efekty tej 4-osobowej sesyjki! Miłego wieczoru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, dobrze zrozumiałaś :) Wiele osób tak mówi, więc możliwe, że to prawda. Ale zawsze trochę stresu będzie.
      Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  2. Piękna kicia. Powodzenia w egzaminach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy tak się stresują testami, a ja nie.. xD Piękne zdjęcia :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy samego testu się nie boję. Bardziej stresuję się tym, że przez moją nieuwagę i pochopność mogę coś ominąć, źle napisać, nie doczytać. A tak to w porządku :)
      Dziękuję! :*

      Usuń
  4. Mam nadzieję, że dobrze Ci poszły wszystkie testy i dostaniesz się do wymarzonej szkoły:)
    kociak jest przesłodki!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dobre przeczucia, więc raczej udało się je dobrze napisać. Dziękuję!
      Również pozdrawiam :)

      Usuń