środa, 9 marca 2016

Wracam.

Wracam.
Powracam.
Pojawiam się.
Co wolisz,
do wyboru, do koloru.
Tu i teraz. 
Witam Cię w moich skromnych progach.
Jak się czujesz?
Jak Ci mija dzień?
Mam nadzieję, że masz się dobrze.

Nie było mnie długo. Za długo. Znowu. Brak jakiejkolwiek ochoty na robienie czegokolwiek nie jest pomocne. Takie uczucie mnie denerwuje, drażni, męczy, złości, irytuje. Świadomość tego, że znów nie było notki od tak długiego czasu dręczy, naprawdę. To dopiero trzeci post w 2016. Aż wstyd się przyznać, wiem. Mam nadzieję, że teraz już serio uda mi się tutaj wrócić na dobre i zacząć tworzyć.
Obiecałam sobie na początku roku, że teraz wezmę się do roboty. Zamiast zgrabnie połączyć szkołę z pasją, ja skupiłam się tylko na nauce. Z jednej strony to dobrze, bo niedługo egzaminy gimnazjalne. Natomiast ja tęsknię za aparatem. Moje podwórko zostało już obcykane 100 razy i nic nowego się tutaj nie wydarzyło. Na sesję portretową potrzebuję odpowiedniej pogody, która jak na razie płata mi niezłe figle. Deszcz, śnieg, wiatr, zerowa temperatura, słońce w nieodpowiednim dniu. I tak na zmianę. Jednak teraz się nie dam  i planuję coś naprawdę fajnego. Zobaczycie to niebawem. Naprawdę. Do zobaczenia.

mod. - przyjaciel, K.









8 komentarzy:

  1. Zdjęcie z zegarem jest fenomenalne! Ja ostatnio też borykam się z brakiem czasu spowodowanym nauką... Liceum niestety nie idzie na ugodę z moim aparatem. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uff, czyli opłacało się tyle czasu go odpowiednio ustawiać. Dziękuję! :D

      Usuń
  2. Tak to już jest w tą weną, że przychodzi odchodzi. U mnie ostatnio bardzo rzadko się pojawia, ale wiosna idzie i jakoś tak mam ochotę robić więcej rzeczy : )

    Najlepsze zdjęcia to te "rozmazane". GENIALNE. Oddające klimat melancholijny, smutny. Wspaniałe!

    Pozdrawiam, Noirceur :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszę się, że udało mi sie osiągnąć upragniony efekt :)
      Tak to już z tą weną jest, ale mam nadzieję, że już na dobre zawita u nas wraz z przyjściem wiosny :) trzymam kciuki!

      Usuń
  3. Fajnie, ze wróciłas :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że wróciłaś! :)
    Genialne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak mi miło! Dziękuję bardzo :*

      Usuń