niedziela, 13 marca 2016

Dębowa polana


Cześć! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną porcją fotografii. Po raz kolejny przed moim obiektywem stanęła Kamila. Zapewne większość z Was będzie pamiętać ją z wrzosowiska. Swoją drogą jest mi bardzo miło, że tamte zdjęcia się tak przyjęły i było mnóstwo pozytywnych komentarzy :) 
Tym razem naszym plenerem były pobliskie łąki, a tło stanowiły piękne i wysokie dęby. Sesji towarzyszyła duża dawka śmiechu. Jest kilka zdjęć, które aż wstyd pokazać publicznie, ale będą służyć za świetną pamiątkę. Jednak mam nadzieję, że te ujęcia, które dzisiaj Wam pokażę - przypadną do gustu tak samo, jak te z lata. Miłego oglądania :)












21 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia! Przedostatnie mi się podoba najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, fajnie utrzymany klimat!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory trzeciego zdjęcia bardzo mi się podobają. A koleżanka ma słodkie loczki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) dziękuję w imieniu Kamili.

      Usuń
  4. Piękne zdjecia :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, uwielbiam takie sesje w których jest dużo śmiechu i nie wszystkie zdjęcia są do pokazania:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ha, takie są najlepsze, pozostawiają najwięcej wspomnień :)

      Usuń
  6. Kolorystyka świetnie zgrywa się z modelką i tymi pięknymi dębami. :) Super kadry, a przedostatni jest po prostu genialny! c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) dziękuję!

      Usuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia, dziewczyna jest strasznie fotogeniczna ;)
    Trzymaj się i zapraszam oczywiście do siebie ;*
    oryyginalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sesja! 1 zdjęcie i 2 ostatnie baaardzo klimatyczne. Chyba moje ulubione. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie moje ulubione :) ogólnie fajna, trochę mroczna sesja :)
    Zapraszam na mojego foto bloga: angie-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń