wtorek, 19 stycznia 2016

A smile is the most beautiful thing you can wear

Czasami jeden uśmiech może sprawić, że dzień staje się lepszy. 

Dzisiaj moją modelką jest Karolina. Optymistyczna, uśmiechnięta, pełna energii. Znamy się od podstawówki, czyli już 9 lat, ale dopiero teraz udało nam się coś stworzyć razem. Planowałyśmy tę sesję od miesiąca, jednak zawsze coś krzyżowało nam plany. W ciągu jednego wieczoru wszystko wymyśliłyśmy, ustaliłyśmy, jaki Karolina będzie miała strój, oraz jaki będzie plener. Nie pozostawało nam nic innego, jak po prostu zrealizować nasze postanowienia. 
Wtorkowe, słoneczne i lekko mroźne południe. Łąki obsypane białym puchem, rażąco mieniące się w słońcu. Nagie drzewa, połamane gałązki małych krzaczków, ledwo wystających spod śniegu. Chłodny wiatr, owiewający nasze twarze, ostre promienie, bez skrupułów wykradające się do naszych wrażliwych oczu. Tak wyglądało nasze otoczenie. Sesja z Karoliną była bardzo przyjemna, a w dodatku pełna śmiechu. Bardzo miłe rozpoczęcie dnia. Bez przedłużania - zapraszam do oglądania fotografii :) 







14 komentarzy:

  1. Mądre słowa1 Jeden usmiech bywa wazniejszy niż tysiąc słów :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przedostatnie zdjęcie podoba mi się najbardziej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia, fajnie zaplanowana sesja:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło! :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia!

    Skomentujesz? Zaobserwujesz? Dopiero zaczynam -> MÓJ BLOG - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne i bardzo delikatne ujęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie ja jestem na zdjęciach. Przekażę modelce :)

      Usuń
  7. Karolina ma bardzo ładny uśmiech i pięknie jej w kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Karoliny za miłe słowa! :)

      Usuń