piątek, 6 listopada 2015

Podsumowanie jesiennego wyzwania fotograficznego.

Cześć :)

Witam Was w kolejnym poście. Tym razem przedstawię Wam zdjęcia, które wykonałam specjalnie do jesiennego wyzwania fotograficznego, które organizuje Natalia Sławek na swoim blogu www.jestrudo.pl. Niektóre zdjęcia były zrobione już dawno temu, ale pasowały do tematyki, więc je wykorzystałam. Zapewne kilka z nich będziecie pamiętać z poprzednich postów :)
Bez zbędnego przeciągania przejdę do prezentacji mojego podsumowania. Miłego oglądania :)


1. Za oknem 


2. To lubię! 


3. Jesienny klimat 


4. Strój dnia 


5. Najsmaczniejsze śniadanie 


6. Zakamarki 


8. Bez pośpiechu 


9. Na gałęzi 


10. Daleko 


13. Ulica 


14. Niezastąpione 
(dla mnie: niezastąpione miejsce)


15. Zamyślenie


16. Nowe 
(dla mnie: nowe życie)


19. Ulubione
(dla mnie: ulubione zdjęcie na ten czas)


20. Uzależnia 


22. Z Tobą


23. Te kolory! 


24. Moment 


25. Świeżo 


26. Mocny 


28. Nie odgadniesz 


30. Smakołyki 




15 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne fotografie! 2. i 6. to moje ulubione! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. WAŻNA WIADOMOŚĆ!
    Nominowałam cię do Liebster Blog Award!.
    Więcej możesz przeczytań na moim blogu, znajduje się tam również lista pytań

    http://swiatnafotografii.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe zdjęcia, ciekawie i kreatywnie podeszłaś do wykonania:) Super!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Te kolory, świeżo i mocne są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeżo to najlepsze ujęcie, jakie kiedykolwiek widzialam! :)
    Może tak przy okazji zapraszam do mnie, prowadzę bloga na którego dodaje swoje ujęcia, znajdziesz chwilkę aby ocenić i dać kilka rad?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^
      Chętnie do Ciebie wpadnę i to bardzo miłe, co piszesz, ale nie wiem, czy jestem odpowiednią osobą do oceniania czyichś zdjęć i dawania rad. W każdym razie spróbuję coś podpowiedzieć w razie czego :)

      Usuń
  7. Muszę przyznać, że jestem pod naprawdę ogromnym wrażeniem! Teraz to ja zazdroszczę Ci obłędnych fotografii!

    OdpowiedzUsuń
  8. pajęczynka super :D Zapraszam Cię do wzięcia udziału w podobnym wyzwaniu fotograficznym ! http://younglionessproject.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno zajrzę, oraz dowiem się co i jak :) możliwe, że wezmę udział.

      Usuń