piątek, 27 listopada 2015

Before&after I

Cześć! :)
Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam moje pierwsze before&after.  Dla tych, którzy nie wiedzą - są to zdjęcia przed i po obróbce. Nigdy u mnie takiego czegoś nie było i sama jestem ciekawa, jak to wypadnie. Mam nadzieję, że Wam się spodoba i będziecie chcieli kolejne części :) 
Planowałam to już od jakiegoś czasu i wreszcie przyszła pora, żebym zrealizowała ten pomysł. Ja osobiście bardzo lubię oglądać porównanie zdjęć "surowych" i tych po obróbce. Zawsze jestem ciekawa, co ktoś zrobił w programie graficznym, że uzyskał taki, a nie inny efekt. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam Was do oglądania fotografii :) 
















Na dzisiaj to już tyle. Mam nadzieję, że moje zestawienie zdjęć "przed i po" Wam się spodobało.
Do następnego! :)

9 komentarzy:

  1. Świetnie przerabiasz zdjęcia! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również uwielbiam oglądać takie zestawienia. Genialnie idzie Ci z obróbką! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł. Ja swoich zdjęć staram się przerabiać jak najmniej. Lubię efekty naturalne, ale wiadomo nie zawsze wszystko wychodzi jak się chce:)
    Drugie zdjęcie genialnie oraz 4 od końca też <3
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dzięki wielkie ^3^ Ja też kiedyś wolałam nie przerabiać zdjęć, a potem zaczęłam czuć niedosyt i korzystanie z photoshopa jest teraz dla mnie czymś nieodłącznym. Niektórych efektów nie da się uzyskać bez pomocy programów graficznych :) ale to już zależy od gustu, a o tym się nie dyskutuje. Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Super Ci to wychodzi, najbardziej jestem pod wrażeniem obróbki skóry, która nadal sprawia mi niemałe problemy :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) jeżeli masz photoshopa, to polecam Ci ten oto poradnik http://www.jestrudo.pl/profesjonalny-retusz-skory-photoshop/ ja właśnie z tego tutorialu nauczyłam się obróbki skóry.
      Trzymaj się, wysyłam dużo ciepła ^^

      Usuń
  5. Uwielbiam taki rodzaj postów :) oby więcej takich!

    OdpowiedzUsuń