czwartek, 10 września 2015

Podróż w nieznane


- To co, jedziemy w góry?
- Jasne. Kiedy wyjeżdżamy?
- Jutro.

Tak wyglądała moja krótka wymiana zdań z Tatą w przeddzień wyjazdu do Zakopanego. A tak w ogóle to cześć i czołem, co u Was słychać? Jak Wam mija drugi tydzień w szkole/pracy? :)
Ja jeszcze na ostatni weekend wakacji zdążyłam wyskoczyć na 3-dniową wycieczkę. Żyję na tym świecie 15 lat, a jeszcze nigdy nie byłam w górach. Zwykle na wakacje wyjeżdżaliśmy nad morze. W tym roku było trochę inaczej...

Pierwsze wrażenie: niedowierzanie. Ja tu naprawdę jestem? Wow.
W dniu, kiedy przyjechaliśmy zwiedziliśmy Gubałówkę. Pojechaliśmy również wyciągiem na Kasprowy Wierch.



















Drugiego dnia poszliśmy nad Morskie Oko i Czarny Staw pod Rysami.








A trzeciego, czyli ostatniego dnia poszliśmy na 3,5h spacer po lesie.


Spotkaliśmy nawet żabę na środku ścieżki.


Nic dodać, nic ująć. To idealnie opisuje mnie.
Na koniec jeszcze trochę roślinności górskiej i jedna, wielka mydlana bańka :D






Dziękuję za oglądanie fotografii.
Życzę Ci miłego dnia :) 

11 komentarzy:

  1. Ooo pojechałabym w góry ^^ Piękne zdjęcia :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry są cudowne, koniecznie musisz je zobaczyć ^^
      Dziękuję pięknie :)

      Usuń
  2. Przepiękne fotografie, uwielbiam góry! Muszę się kiedyś wybrać, koniecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za ten przemiły komentarz u mnie i że dołączyłaś do czytelników. Ale nie będę się tu rozpisywać o moim blogu, bo chcę tylko powiedzieć, że robisz niesamowite zdjęcia i nie ważne czy to zasługa równie niesamowitych widoków czy Twojej ręki, ale te zdjęcia mają klimat. Właśnie też mam zamiar jeszcze wyjechać na dniach do Zakopanego... przez Ciebie najchętniej wyruszyłabym już jutro! ;)
    ClaraMagdalene.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co dziękować, po prostu napisałam prawdę :)
      Ojej, to takie miłe słowa na dobranoc, dziękuję! <3
      Zakopane jest piękne i każdemu polecam odkopać każdy jego zakamarek :)

      Usuń
  4. ja żyję 23 lata a jeszcze w górach nie byłam:) Całe życie mieszkałam na Pomorzu, a teraz gdy przeprowadziłam się do Małopolski to mam nadzieję w najbliższym czasie odwiedzić góry:) Zdjęcia są przepiękne. Aż chce się jechać, już teraz, natychmiast:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dopiero co wróciłam z Tatr,a dzięki twoim zdjęciom chcę jak najszybciej tam wrócić i znów moc podziwiać z Kasprowego szczyty okryte mgłą :) Szczególnie zachwyciły mnie ujęcia z ,,dymiącymi'' szczytami-pięknie to uchwyciłaś!
    U mnie również pojawił się ostatnio wpis zawierający zdjęcia z Tatr w nieco innej formie,więc zapraszam na http://wieczorczerwcowy.blogspot.com/ :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :*
      Zajrzałam do Ciebie i naprawdę jestem zachwycona tymi ujęciami - cudo :) Miłego!

      Usuń
  6. Jejku... jakie pięknie widoki! <3 Już się nie mogę doczekać przyszłych wakacji i wypadu w góry! :*

    OdpowiedzUsuń