niedziela, 23 sierpnia 2015

Wrzosowisko


Cześć Kochani! 

Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami portretowymi. Po 3 miesiącach postanowiłam znowu podejść do tej sprawy. Poczytałam trochę, dowiedziałam się jakie błędy robiłam i teraz już mniej więcej wiem, co fotografowałam źle. Jest trochę lepiej, a przynajmniej tak mi się wydaje. Wczoraj przed obiektywem stanęła moja przyjaciółka - Kamila. Znamy się 5 lat, więc w swoim towarzystwie czułyśmy się swobodnie. Na naszych pierwszych wspólnych zdjęciach byłyśmy rok temu. Wyszło, jak wyszło, byłam zielona, ale cii... Teraz okazja, by uchwycić w kadrze Kamilę, przydarzyła mi się drugi raz z czego bardzo się cieszę. Cała sesja trwała 1,5h. Pomysłów nam nie brakowało przez ten czas. "Włożę Ci te kwiatki za ucho", "weź to przytrzymaj tak. O! Trzymaj!", "usiądź sobie tam. Tak, w tych krzakach". Takie i podobne zwroty można było usłyszeć na naszej sesji. Generalnie zdjęcia miały odbyć się w kompletnie innym otoczeniu, ale że wybrane przez nas miejsce było zajęte przez kogoś innego, postanowiłyśmy się nie poddawać i poszukać czegoś ciekawszego. Szczerze napiszę, że jestem zadowolona z naszego spontanicznego wyboru, bo gdybyśmy tą sesję zrobiły na stacji, to nie byłoby takich efektów, jakie osiągnęłyśmy na polnej ścieżce ze wspaniałym zachodem słońca. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do oglądania fotografii :)






















Backstage:


mod. - Kamila Z.
fot./edit - Asia Szczepaniak Photography

Jeszcze raz dziękuję za zdjęcia! :*

20 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie jest przepiękne! Świetne wrzosowisko sobie wybrałyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawo! Świetne zdjęcia:) Takie spontaniczne decyzje, czasami wydają się najciekawsze:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Owszem, to samo powiedziałyśmy po sesji :D

      Usuń
  3. Cudowne miejsce, zawsze o takim marzyłam. Modelka równie piękna.
    No i przepiękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre zdjęcia są bardzo dobre :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://my-passion-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie zdjęcia na wrzosowisku to nieodłączny element jesieni i zawsze wyglądają pięknie :) Twoja modelka ma bardzo ciekawą urodę i ładnie wychodzi na zdjęciach :)

    wieczorczerwcowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu modelki za bardzo miłe słowa :)

      Usuń
  7. Genialne jest to 1 zdjęcie! Uwielbiam je! Pozdrawiam.
    www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Zdjęcia z paprocią i z wrzosami przyłożonymi do twarzy są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję :*

      Usuń