sobota, 8 sierpnia 2015

Wodne szaleństwa

Cześć! :)
Pierwsze co chciałabym tu napisać, to to, że 1 sierpnia minął dokładny rok od założenia tego bloga. Tak! Mój blog ma już rok. Nie wiem, kiedy te 12 miesięcy minęło, ale chciałam Wam podziękować za to, że tu ze mną jesteście, bo bez Was cała ta strona by nie istniała. Za ten czas na blogu uzbierało się:
~ 41 obserwatorów,
~ 544 komentarzy,
~ 6796 wyświetleń,
oraz
~ 56 postów.

Wracając do tematu posta...

Dziś mam dla Was zdjęcia pokazujące wyniki eksperymentów z wodą. Czyich? Moich i Oli :) 
Ustaw miskę/talerz z wodą w jasnym miejscu, weź statyw, by aparat był stabilny, oraz strzykawkę z wodą w dłoń i do pracy! 
Ola była dzielna i robiła wszystko, co nam wpadło do głowy. Efekty tego zobaczycie na poniższych fotografiach :)
Osobiście jestem w miarę zadowolona z tych zdjęć, aczkolwiek uważam, że mogłyby być lepsze. Na pewno kiedyś to powtórzę przy lepszym świetle i z większą dokładnością.
Tymczasem, zapraszam do oglądania...






Ta część zdjęć moim zdaniem była najtrudniejsza. Wyostrzenie w odpowiednim miejscu było bardzo trudne, ponieważ nie wiedziałam gdzie spadnie dana kropla wody. Jednak jakoś sobie poradziłam :) 




Tu Ola wpadła na genialny pomysł, by umieścić wodę na monetach. Efekt był imponujący :)













Powyższa część całej sesji podobała mi się najbardziej. Najłatwiej było mi robić te zdjęcia, a Ola nie musiała robić nic skomplikowanego.
Na koniec łapcie podpaloną łódkę.


A ja Was żegnam z promiennym uśmiechem na twarzy :) 
Do następnego!

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajne uchwycone, co do pierwszej części tych zdjęć - ogromny szacunek, bardzo trudno coś takiego uzyskać :P
    Osobiście, rozjaśniłabym trochę wszystkie zdjęcia, wydaje mi się że byłyby lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa, dziękuję :)
      To w sumie zależy od jasności monitora. U mnie są w porządku, ale może to zależy również od gustu. Natomiast rozumiem Twoją uwagę :)

      Usuń
  2. Ale cudowne zdjecia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie to perfekcja! Fajny pomysł z tą wodą, muszę tego spróbować. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Ogólnie to świetna zabawa i nowe doświadczenie fotograficzne, ale ostrzegam! Potem jest dużo sprzątania xD aczkolwiek polecam poeksperymentować :3

      Usuń
  4. bardzo fajne, a to światło jest super, ma swój urok:) takie kolory lubię:)
    Świetnie to wymyśliłyście:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo w imieniu swoim i Oli :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. ciekawe eksperymenty :D ostatnie jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow! Przegenialne i przepiękne zdjęcia! :o <3
    Obserwuję! :))

    OdpowiedzUsuń