sobota, 11 lipca 2015

Makroświat

Dzień dobry! Albo dobry wieczór :)
Mam dziś dla Was zdjęcia makro. Nie, niestety nie mam nowego obiektywu, ani pierścieni odwrotnego mocowania. Razem z Olą kombinowałyśmy, jak można zrobić ciekawe, abstrakcyjne zdjęcia. Co nam przyszło na myśl? Lupa! Ja nie mogłam nie spróbować i dziś postanowiłam poeksperymentować :D 



Ich ostrość mnie nie zadowala, ale robiąc zdjęcia przez lupę nie można oczekiwać niczego więcej. W jednej ręce lupa, w drugiej ciężki (dla jednej ręki) aparat. Po dłuższej chwili wszystko się trzęsie, bo jest to dość męczące. Tu się nie wyostrza, tam mrówka uciekła, a tam z drugiej strony lupa się przesunęła. O rany!




Niestety znośnych zdjęć wyszło tylko tyle. Szkoda, bo zrobiłam ich łącznie ponad 20, ale cieszę się, że chociaż te kilka się udało zrobić w miarę dobrej jakości :)
A czy Wy kiedyś też tak eksperymentowaliście? Piszcie w komentarzach! :P

14 komentarzy:

  1. Lupa to mega pomysł. Sama noszę się z pomysłem wykorzystania jej od bardzo dawna, ale najzwyczajniej w świecie zapominam o kupnie i tak to się odwleka :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację :) Musisz koniecznie o niej pamiętać, to naprawdę fajne doświadczenie :D

      Usuń
  2. Zdjęcia przepiękne! :)

    Pozdrawiamy, zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. U wow... świetne zdjęcia ! *_*

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze i ostatnie zdjęcie jest cudne ! <3 To nie znaczy, że inne takie nie są, ale te dwa są według mnie najlepsze :) Może kiedyś spróbuję zrobić jakieś zdjęcie z lupą ?? Zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Lupa to świetna zabawa. Obserwowanie małego życia przez lupę i obiektyw, to niesamowite uczucie, naprawdę polecam :)

      Usuń
  5. Ale cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z lupą muszę się pobawić. Widzę, że może to przynieść ciekawe efekty! Twoje zdjęcia świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Lupa i aparat, to połączenie idealne. Mogą wyjść z tego naprawdę ciekawe rzeczy :D
      Dziękuję! <3

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia!! Ja muszę zainwestować w lupę i na pewno spróbuję tego sposobu. ja próbowałam z drugim obiektywem z aparatu analogowego, ale nie wychodziło mi zbytnio :P
    Pozdrawiam:)
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      O tak! Musisz :D To świetna zabawa, choć od razu uprzedzam, że ręka po dłuższym czasie trzymania lupy i aparatu - zaczyna drżeć, drętwieć i boleć. Ale chwilę zawsze można się pobawić :P Dlaczego Ci to nie wychodziło? Również pozdrawiam :)

      Usuń