wtorek, 23 czerwca 2015

Słoneczne bąbelki


Cześć! :) 
Przychodzę dziś do Was z wielkim uśmiechem na twarzy po tak długiej przerwie (naprawdę minął już miesiąc?!). Na ten dzień przygotowałam dla Was zdjęcia z maja, które czekały na obróbkę. Wreszcie znalazłam dla nich trochę czasu. Zauważyłam, że bardziej podobają Wam się zdjęcia przyrody i mają one większy odzew, niż np. portretowe. Sesja z Olą była tylko próbą, tak więc teraz będzie więcej zdjęć, które bardziej lubicie.
U mnie przez ten cały miesiąc nic się nie zmieniło, oprócz tego, że ścięłam włosy. Poza tym poprawiłam niektóre oceny i teraz ze spokojem mogę pisać tego posta. Pogoda za oknem jest paskudna. Wieje wiatr, jest chłodno i pada deszcz, brr... A ja leżę w łóżku pod cieplutką kołderką z komputerem na kolanach, słuchawkami w uszach i śpiącym kotem między nogami, pożerając żelki. W planach mam dziś kompletne obijanie się i lenienie. Do całości dochodzi jeszcze pocinanie w moją najukochańszą grę symulacji - The Sims 4 :3 A tymczasem zapraszam Was do oglądania i komentowania poniższych fotografii :)



Tosia przy tych zdjęciach nie odstępowała mnie na krok :)







A co się u Was zmieniło? Jak mijają Wam ostatnie dni roku szkolnego? Czujecie zbliżające się wakacje? :)

7 komentarzy:

  1. Ale cudowne zdjecia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie zdjecie cudowne ! *-*

    Zapraszam serdecznie http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie jest cudowne *.*
    Jakim obiektywem robisz?
    Jeśli będziesz mieć ochotę to zapraszam również do mnie http://fotojulia1006.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Zdjęcia robię podstawowym obiektywem Nikkor 18-55mm dołączonym do aparatu :)

      Usuń