piątek, 1 maja 2015

Pobudka!


Hello! :) 
Czas wprowadzić na bloga trochę ciepła i życia. Wczoraj wybrałam się na spacer. Słońce przygrzewało, wiatr mile owiewał twarz i szkoda mi było tracić taką pogodę na siedzenie w domu. Zabrałam mojego najukochańszego i w drogę! 


Spacerowałam tak między kwitnącymi drzewami i krzewami. Było bardzo przyjemnie. Wcale nie miałam ochoty wracać, ale robiło się coraz chłodniej, więc warunki pogodowe zmusiły mnie do tego. 


Z góry przepraszam za powtarzające się zdjęcia białych kwiatów, ale urzekły mnie i nie mogłam od nich odejść.





 Dziś będzie trochę więcej zdjęć makro, ponieważ chciałam ukazać na moich fotografiach piękno przyrody, właśnie budzącej się do życia.





Pod tym dębem bardzo często przesiaduję w samotności i słuchając śpiewu ptaków, przyglądam się wszystkiemu, co jest dookoła mnie. Może nie wygląda, ale jest ogromny.








W dzisiejszym poście dużo zieleni, pąków i nowego życia! Mam wielką nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobały. Zapraszam do komentowania, jak i obserwowania, bo to bardzo motywuje :)  
Niedawno stuknęło 40 obserwatorów - dziękuję! 

12 komentarzy:

  1. Ale cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i świeże zdjęcia, jak przystało na wiosnę :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Bardzo miło jest mi czytać takie słowa :)

      Usuń
  3. Cudowne zdjęcia (jak zawsze) <3 Da się odczuć wiosnę na sam ich widok .... Jest co raz cieplej i kolorowo, więc trzeba z tego korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! =^.^= jest mi mega miło, że budzę w innych takie uczucie swoimi zdjęciami :)

      Usuń
  4. Ależ cudowne są te fotografie! Ja najbardziej lubię zdjęcia makro natury budzącej się do życia. Sama sporo ostatnio spacerowałam z aparatem i aż mogłam odetchnąć z ulgą, że tyle napstrykałam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Ooo tak, takie fotografie są zdecydowanie najlepsze.
      To super! Mam nadzieję, że te zdjęcia pojawią się u Ciebie na blogu :)

      Usuń
  5. Świetne fotki, gratuluję 40 obserwatorów :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Nominowałam cię do LBA :) Więcej informacji na moim blogu byuni-corn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. To miłe, że przyroda tak bardzo motywuje nas do fotografowania. Nieskończone inspiracje sprawiają, że ludziom chce się wychodzić z domu i zrobić coś kreatywnego. Popieram! Tym bardziej, jeżeli mają wyniknąć z tego tak fajne zdjęcia :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń