piątek, 22 maja 2015

Leśne przygody


Hi! =^.^= 
Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami z sobotniej sesji (9.05) z Olą z bloga Border Oli. Pewnie pomyślicie, że pozowała ona z Pianem. Otóż nie. Ten uroczy psiak niestety się na tych zdjęciach nie pojawi, ale już niedługo zobaczycie go na moich pracach. Wróćmy do tematu. Sesja planowana od kilku miesięcy. Zwykle przeszkadzał nam brak czasu, pogoda itp., ale w końcu umówiłyśmy się na sobotę na totalnym spontanie. Piękna pogoda, ciepło, słońce świeciło. Ola zawiadomiła mnie o tym, że znalazła sukienkę, a ja dostosowałam się z czasem. Dotarłyśmy na miejsce i zaczęłyśmy tworzyć. Moja modelka musiała stąpać po iglastej ścieżce (czego jej bardzo współczuję), a moim zadaniem było wyłapanie najlepszego momentu.


Jest to pierwsza moja sesja, tego typu. Nigdy jeszcze nie fotografowałam jakiejś osoby, nie wiem, jak mi to wyszło. Zapewne popełniłam mnóstwo błędów, które wyłapią osoby znające się na fotografii portretowej. Jednak mam nadzieję, że jakoś sobie poradziłam.


Z niecierpliwością czekałam na tę sesję. Byłam ciekawa, jak nam wyjdzie. Mam ogromną nadzieję, że wśród tych kilkudziesięciu fotografii, znajdziecie swojego faworyta :)






Naprawdę jestem pełna podziwu, ponieważ Ola musiała chodzić po igłach w samych cieniutkich stopkach. Nie wiem, jak ona tyle czasu mogła w nich wytrzymać :p 


Zdecydowanie moim ulubieńcem jest to zdjęcie. Jego klimat, kolorystyka i lekka tajemniczość mnie fascynuje. 












A teraz czas na czerń i biel! 










Dziękuję za oglądanie. Piszcie w komentarzach, które ze zdjęć podoba Wam się najbardziej! Jestem ciekawa Waszej opinii :) 

10 komentarzy:

  1. Cudowne zdjecia! :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ulubione zdjęcie jest także moim faworytem! Ogólnie bardzo podoba mi się ta sesja, ma wspaniały klimat. Las stanowi przepiękne tło, a sukienka idealnie się w to wszystko wpasowuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli to Twoja pierwsza sesja portretowa - gratulacje! Bardzo fajne kadry, zróżnicowane, widać że masz pomysły na zdjęcia :) Czekam na więcej takich! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardziej podobają mi się twoje zdjęcia natury, ale ta sesja portretowa również pięknie Ci wyszła <3 Najbardziej podoba mi się to czwarte od góry w czarno-białych i to jak Ola leży na ziemi.

    OdpowiedzUsuń
  5. powinnaś częściej fotografować ludzi! ja oczywiście się na tym nie znam, ale ta sesja jest cudowna i chciałabym zobaczyć takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam właśnie zamiar to robić :3

      Usuń