czwartek, 2 kwietnia 2015

Retrospekcja cz.I

Hej! :) 
Jak widzicie, zmienił się nagłówek i na samym początku bardzo chciałam podziękować za przepiękny prezent tej oto wspaniałej osóbce Noirceur A. ^3^ Jestem zachwycona i wciąż nie mogę uwierzyć w to, co się stało! :)
Przechodząc do tematu posta...
Chcesz zobaczyć moje początki? Jak zaczynałam? To zapraszam :)
Retrospekcja! Trochę powspominamy. Pomyślałam, że fajnie by było, gdybym zrobiła taką notkę, w której pokazałabym początki swoich początków. Zdjęcia kamieni, gałęzi, liści... Chyba u każdego pasjonata fotografii tak to się właśnie zaczynało. Ja nie byłam wyjątkiem. Zaczynało się od focenia takich elementów przyrody. Nie mówię, że dalej nie uwieczniam na fotografiach natury - robię to. Lecz pokazuję ją w ciut inny sposób. Moim zdaniem lepszy, niż kiedyś. Czy ktoś z tu obecnych pamięta, jak robiłam zdjęcia telefonem? Pewnie niektórzy z Was tak, jednak pozwolę sobie przypomnieć ten okres czasu.

Rok 2013
Październik:





Ambitnie, Nie powiem. Co innego zdjęcia nieba, bo chyba każdy je robi. Ale fotografować liście, igły i parujące okno? 

Listopad:



W listopadzie było bardzo mało jakichkolwiek normalnych, sensownych zdjęć, które mogłabym tu pokazać. Dlatego są tylko dwa.

Grudzień




Niestety mój poprzedni telefon przy wysokim kontraście robił białe kontury, nie wiadomo czemu.




Rok 2014
Styczeń







Luty:








Marzec:













Na dziś to tyle moi kochani :) Wiem, że dziś było więcej zdjęć niż tekstu, za co bardzo przepraszam, ale oglądając niektóre z tych fotografii mam tylko dwa słowa w głowie - "bez komentarza". I tak też je pozostawię. Do następnego! 

11 komentarzy:

  1. Widać, że wkładasz w zdjęcia wiele serca :). Fajnie by było, gdybyś od czasu do czasu dodawała zdjęcia jakiś ludzi lub zwierząt, w sumie to im trudniej zrobić dobre zdjęcia, bo są ciągle w ruchu i takie fotki bardzo się docenia, choć może wolisz robić zdjęcia samej naturze, nie wtrącam się, bo są super! :)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo! Miło się czyta takie słowa ^^
      Zdjęcia ludzi i zwierząt na pewno też będą i to nawet całkiem niedługo. Teraz chciałam pokazać fotografie, które robiłam kiedyś, a ponad rok temu robiłam zdjęcia właściwie tylko naturze. Ale oczywiście wezmę Twoje słowa pod uwagę :)
      Dziękuję jeszcze raz, pozdrawiam!

      Usuń
  2. Zgadzam się z Marią! :)
    Zdjęcia są śliczne, widać, ze masz talent :)
    Pozdrawiam, http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tym bardziej będę musiała się Was posłuchać! :D
      Dziękuję!

      Usuń
  3. Widząc najstarsze i te najnowsze fotografie (nie z tego wpisu, lecz z poprzednich) można zauważyć, jak wielu rzeczy się nauczyłaś, ile wiedzy zdobyłaś i jak ją wykorzystuję. Przed Tobą długa droga (nie martw się, przede mną też, jestem dopiero na początku tej trasy), więc należy być otwartym na świat, zbierać inspiracje i działać! Czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy tego wpisy! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak, nauczyłam się wielu nowych rzeczy, a przede wszystkim zmieniłam sprzęt, bo już nie robię zdjęć telefonem. Mam tego świadomość, ale wcale się tej długiej drogi nie boję, wręcz przeciwnie - nie mogę się doczekać jej przemierzania.
      Bardzo się cieszę z tego powodu. Ciąg dalszy już niedługo :3

      Usuń
  4. Wszystkie zdjęcia z lutego 2014 bardzo mi się spodobały! Widać, że nauczyłaś się wielu rzeczy. To wspaniale. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi czytać takie słowa, dziękuję :)

      Usuń
  5. cudowne zdjecia <3 :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. Masz talent :)

    Smile Please ! http://megmegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń