piątek, 27 marca 2015

Miszmasz

Cześć! :) 
Post miał pojawić się wczoraj, ale ogarnął mnie kompletny leń. Byłam tak zmęczona i bolała mnie głowa, że nie zdołałam nawet napisać czegoś mądrego, logicznego i zachęcającego do przeczytania. Bezczynnie leżałam kilka godzin na łóżku. Przepraszam.
Siedzę z komputerem na kolanach, w bluzie i dresach, popijając gorącą herbatę. Ze słuchawek płynie piękny głos Ed'a Sheeran'a w piosence "I see fire". Pisząc tego posta widzę szary, pochmurny i deszczowy świat za oknem. Wiatr gwałtownie porusza gałęziami drzew i krzewów. A ja cieszę się, że siedzę w ciepłym domu z moim kotem.


Do mnie wielkimi krokami zbliża się prawdziwa wiosna. Powietrze się zmienia, z ziemi wyrastają pierwsze krokusy, narcyzy, tulipany i inne kwiaty, które jak na razie mogę Wam pokazać tylko w takiej postaci. 



W sumie dziś nie ma zdjęć o określonej tematyce - znów. Taki miszmasz. Trochę tego, trochę tego, po prostu zdjęcia zrobione w ostatnim czasie.


A na pożegnanie Ola z Pianem, oraz przeuroczy Tofik :)



Dziękuję za oglądanie. Zapraszam do komentowania i obserwowania :)

9 komentarzy:

  1. Tofik wygląda jak prawdziwy arystokrata! Kapitalna fotografia! : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałyśmy z Olą, że Tofik na tym zdjęciu wygląda jak książę :D
      Yey, dzięki! ^3^

      Usuń
  2. Zdjęcie tulipanów i róży - najbardziej spodobały mi się te dwa. Są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale robisz cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kot mnie urzekł. No i zdjęcie róży genialne. Piękne zdjęcia robisz.
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń