sobota, 14 marca 2015

Krople szczęścia


Cześć! :) 
Tak, tak wiem, przepraszam, że mnie tu długo nie było, ale ciągle doskwiera mi brak czasu. Jakby ktoś mógłby mi trochę pożyczyć, to ja bardzo chętnie przyjmę go w swoje łapki ;)
A teraz już tak na poważnie. Ostatnio ładna pogoda była u mnie w poniedziałek (słońce, +15 stopni, brak szalika, czapki i rękawiczek - wiecie, te sprawy), a teraz pada deszcz i jest dość chłodno, przez co miałam brak weny, ale spokojnie, już wszystko wróciło do normy (poza krajobrazem za oknem. Wciąż jest zimno i mokro. Szczegół). Wcześniej zrobiłam te parę zdjęć i niedawno znalazłam odrobinę czasu na obróbkę. Uff, mam nadzieję, że mi się to udało. Spodobało mi się coś nowego, a mianowicie kolory, które znajdziecie na poniższych fotografiach. Oczywiście jest to efekt uzyskany w photoshopie, nie miałam nigdzie fioletowej poświaty. Taka zabawa bardzo przypadła mi do gustu, nie mogę powiedzieć, że nie. Odrobina magii, czegoś nowego - to coś, co misie lubią najbardziej!
Bez zbędnego przeciągania, zapraszam do oglądania zdjęć! :)







Przy okazji bardzo Wam dziękuję za 5500 wyświetleń, 438 komentarzy i 39 obserwatorów po ponad pół roku blogowania! Jesteście wspaniali, bo bez Was byt tego bloga w ogóle nie miałby sensu :) 

10 komentarzy:

  1. Niby zwykłe igiełki, ale dzięki obecności kropelek wody potrafią zauroczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne zdjęcia <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! I piękna jest ta fioletowa łuna. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :* Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  4. Jak zawsze cuudne! :)
    Pozdrawiam!

    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yey! =^.^= dziękuje :D
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Bardzo ładne fotografie kropli. Zazdroszczę ;_;

    Noirceur Art

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia:)
    Chciałabyś dać kilka na konkurs fotograficzny do mnie??? Odpisz proszę.
    Zachęcam do udziału, bo jeśli będę musiała odwołać konkurs moja współpraca z firmą się rypnie:# A Ty masz prześliczne zdjęcia:)
    blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow that was odd. I just wrote an very long comment but after I clicked
    submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again. Anyway, just wanted to say great blog!



    Feel free to surf to my weblog - Guru

    OdpowiedzUsuń