środa, 25 lutego 2015

Wiosna, ach to Ty?


Cześć! :) 
W związku z tym, że mam jeszcze kilka dni ferii, to wstawiam post na tygodniu. Nie w piątek, czy sobotę, tylko w środę. Ale niedługo laba się skończy i... do nauki! Niestety... 
Nie mam pojęcia jak jest u Was, ale u mnie chyba powoli pojawia się wiosna. Ptaki śpiewają, czasem słońce przygrzewa, a termometr pokazuje temperaturę +15 stopni i w powietrzu czuć nową porę roku. Bardzo się z tego cieszę, bo można będzie wreszcie zrzucić z siebie zimową kurtkę, czapkę, szalik i rękawiczki. Ja chcę ciepło, spodenki i koszulki z krótkim rękawem, choć wiadomo, że na to jeszcze muszę poczekać parę miesięcy. Nienawidzę zimna, jestem typowym ciepluchem. Dlatego w najgorszą (jak dla mnie) porę roku najchętniej zapadłabym w sen zimowy i nie wychodziła z domu. Zimno i ja, to nie jest związek idealny... A najbardziej nie lubię ludzi, którzy tylko czyhają na to, by natrzeć moją twarz śniegiem (żartuję, kocham Was). Ale nie chcę dziś tu pisać o zimie, śniegu, mrozie itp. Chcę dziś Wam pokazać małą cząstkę wiosny w postaci kwiatów.
Uprzedzam - dziś pobawiłam się trochę kolorami i mam do Was prośbę - powiedzcie mi, czy Wam się to podoba, czy nie za bardzo. Czy może przesadziłam, czy jest ok, bo zrobiłam to pierwszy raz i nie wiem, czy dobrze :)



Mam cichą nadzieję, że zima odejdzie już na dobre i nie wróci do kolejnych świąt Bożego Narodzenia. Naprawdę. 



A Wy wolicie ciepło, lato i słońce? Czy może zimę, mróz i rzucanie się śnieżkami? :) 





A u Was gości jeszcze zima, czy może już powoli witacie wiosnę?
Pozdrawiam cieplutko! :* 

4 komentarze:

  1. O tak!! Ja z utęsknieniem czekam na wiosnę. Nawet nie wiesz ile mi sprawił radości widok przebiśniegów i krokusów:) Urodziłam się latem i jestem zmarźluchem, więc uwielbiam ciepło!!:)
    Zdjęcia są śliczne, kolorki super:) bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam CIEPŁO!!:)
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne te zdjęcia tych tulipanów ;)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie jest piękne! Ja też z utęsknieniem czekam na wiosnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż tak ciepło to na naszym wybrzeżu jeszcze nie jest, ale temperatury spokojnie oscylują przy granicy dziesięciu stopni. A my czekamy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń