piątek, 23 stycznia 2015

Powtórka z rozrywki, czyli Ola i Piano!

Dzień dobry! 
Dziś kolejny raz (po kilkumiesięcznej przerwie) możecie na moim blogu zobaczyć sesję z towarzyszem Oli. W roli głównej - Piano :) 

Nie ukrywam, że spędziłam kilka godzin przy obróbce, ale nie był to czas stracony, ponieważ nauczyłam się nowych rzeczy, więc nie myślę: "ooo jeny, tyle roboty, przecież to takie męczące". Nie... Dla mnie jest to czas, w którym mogę nauczyć się czegoś nowego. Czegoś, co jest związane z moją pasją. Dlatego też nie żałuję, że spędziłam całą sobotę i kawałek niedzieli przy komputerze :)
Zapraszam do oglądania, komentowania, a więcej o naszym sobotnim szaleństwie możecie przeczytać na blogu Oli :) 



















10 komentarzy:

  1. Ale cudowny pies! Zakochałam się w zdjęciach. Pies - model normalnie!:D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam... niektóre fotografie odmawiają szybkiego doprowadzenia do porządku i trzeba nieźle kombinować, by je uatrakcyjnić :)
    A Twoje są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne psisko! Najlepsze zdjęcie - gdy przytula drzewo. :)
    A obróbka mi zajmuje często spoooro czasu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widzę, to Piano jest bardzo wdzięcznym modelem. Pewnie nieźle się wtedy nabiegałyście : )
    A obróbka zdjęć to dla mnie czysta przyjemność <33333

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny pies, cudne zdjecia! ♥
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O jaa. wspaniały pies:)
    Zdjęcia są świetne, a ósme mnie powaliło na łopatki:)
    Pozdrawiam.
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przedostatnie zdjęcie jest wspaniałe. Piękny psiak.
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję takich kadrów, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona! Szczególnie podoba mi się zdjęcie pieska z góry na tle liści i z profilu- bardzo ale to bardzo udane :)
    I godne uwagi jest Twoje podejście do fotografii jak na tak młodą osobę- super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dzięki wielkie! To naprawdę mnie mega motywuje do dalszej pracy :)
      Moje podejście do fotografii jest takie, a nie inne dlatego, że ta pasja siedzi w moim sercu i to co tutaj widzicie - jest tworzone z sercem i głową, a nie ot tak. Jeszcze raz dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam :)

      Usuń