poniedziałek, 5 stycznia 2015

"Nowy rok, nowe postanowienia!" Czyli jakie mam plany na tenże rok

Z samego tytułu już wiecie, że będę tutaj pisać o moich postanowieniach noworocznych, ale nie takich ogólnych, lecz o tych, związanych z fotografią. Wszyscy mają jakieś małe zamiary na ten rok, mam i ja! Na pewno będę chciała rozwijać się w mojej pasji. Nie chcę być tylko małym nasionkiem. Chcę wypuścić łodygę. W tym roku chciałabym zrobić więcej sesji, mam już nawet nowe pomysły. Na pewno będę się douczać i nie pozostawię tej pasji tak samopas, o nie. Dwie książeczki na temat fotografii są, więc wiedza jest cały czas zdobywana. Niektórych rzeczy jeszcze zbytnio nie ogarniam, ale damy radę! :)




"Jak się czegoś bardzo chce, to wszystko jest możliwe"

Na 100% mam zamiar zrobić sesje z modelkami, tak, by na moim blogu nie pojawiały się tylko i wyłącznie zdjęcia roślin itp. Chcę zasmakować czegoś innego, nowego.
W sumie to już trochę późno, ale jak to się mówi "lepiej późno, niż później", a więc: nie składałam Wam życzeń na Nowy Rok, dlatego zrobię to teraz ;) Życzę Wam, aby kolejne 360 dni przyniosło jak najwięcej szczęścia, nowych pomysłów. Żeby każdy kolejny dzień był jeszcze lepszy od poprzedniego, oraz tego, abyście spełniali swoje marzenia. Bo jak wiemy "marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia". Jeżeli my nic nie zrobimy, to i cud się nie stanie. Także wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

10 komentarzy:

  1. Czekam na zdjęcia!
    Pozdrawiamy ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz takie plany jak ja:) Tak więc życzę powodzenia i trzymam kciuki:)
    Chyba też zainwestuje w te książki, na pewno są ciekawe i pomocne? Ja posiadam dwie inne:)
    Pozdrawiam i jeszcze raz życzę wytrwałości:)
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, to super :)
      Jak na razie niewiele Ci powiem na ich temat, bo dopiero zaczynam je czytać, ale już uważam, że mają w sobie wiele ciekawej wiedzy ;) A jakie Ty masz książki?
      Dziękuję bardzo, wzajemnie. Również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ja posiadam: "Bezkrwawe łowy"-Ralph A. Clevenger i "Fotograf w podróży"-Jacka Boneckiego :)

      Usuń
  3. Nie zajmuję się czytaniem takich pozycji; w ogóle nie interesuję się fotografiką od strony teorii czy techniki. Po prostu sama ustalam zasady i granice mojej pasji :)
    Ale miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moim zdaniem zawsze warto się czegoś nowego dowiedzieć, ale gratuluję wielkiej wiedzy. Pozdrawiam noworocznie.

      Usuń
  4. Te książki pewnie są bardzo ciekawe :) Mam nadzieję, że pomogą Ci w doskonaleniu swoicj umiejętności :D
    Szczęśliwego roku :)
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, są bardzo ciekawe, naprawdę dowiaduję się masę nowych rzeczy :D Również mam taką nadzieję, że to całe czytanie nie pójdzie na marne ;)
      Dziękuję, wzajemnie!

      Usuń
  5. Czekam na zdjęcia! Ja też muszę się zaopatrzyć w jakieś fotograficzne książki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia z modelkami to świetna zabawa. Nie mogę się ich doczekać w Twoim wykonaniu.
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń