sobota, 31 stycznia 2015

Biała dama

Ludzie, zima! 
Wreszcie zawitała do mnie zima. Ostatnimi czasy śnieg był, ale zaraz topniał. Padało, padało i miałam nadzieję, że może coś z tego będzie na dłużej, ale... okej, okej, poddaję się!
Aż w końcu... Budzę się takiego pięknego dnia, jaki był dziś, patrzę za okno i widzę to:




I krzyczę na cały dom: "Jaaaa! Ale jest pięknie! No nie mogę!" lecę do mamy i mówię "jem śniadanie, ubieram się i tyle mnie widziałaś".



Ostatecznie skończyło się na tym, że łaziłam po białym puchu jakieś 15 minut, bo wszystko wyglądało tak samo i stwierdziłam, że nie będę Was zanudzać bardzo podobnymi kadrami.





19 komentarzy:

  1. Wszystko takie samo,ale jakby inne...Za każdym razem inne.I to jest piękne w przyrodzie:każda pora roku,dnia,pogoda tworzą w naturze obrazy- zawsze inne.A Ty to widzisz-niesamowite,prawda?eM

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Do mnie też wczoraj zawitała prawdziwa zima, no a ja oczywiście nie mogłam przepuścić takiej okazji do zdjęć! No i nareszcie mam kilka porządnie śnieżnych ujęć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie śnieg już topnieje :(

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas tez tak było, ciągle na plusie, deszcz, pochmurno, aż w końcu pewnego dnia się budzę i włala! Pięknie biało! Szkoda, że chora jestem i nie mogłam wyjść za bardzo, a dziś już prawie nic nie ma....;<
    Prześliczne te zdjęcia, mają swój klimat:) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, to wracaj szybciutko do zdrowia! :*
      Dziękuję! Rownież pozdrawiam :)

      Usuń
  5. U Nas już w tamtym tygodniu sypnęło, ale od poniedziałku wszystko zaczęło topnieć- na całe szczęście w sobotę w nocy znowu sypnęło ^^
    Cudne zdjęcia- najładniejsze to z płotem * o *

    OdpowiedzUsuń
  6. Takiej pogody nie można nie wykorzystać na robienie zdjęć :D
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieg zaskoczył moje Podlasie już w listopadzie, za to teraz po nim śladu nie ma, a szkoda, bo chyba się nim jeszcze nie nacieszyłam.
    Ciekawe ujęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest jednak coś, co przyciąga ludzi do zimowego puchu - może to jego delikatność?
    Zdjęcia naprawdę fajne, tak trzymaj ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne zimowe zdjęcia :)
    Szkoda, że mi się nie udało nic podobnego zrobić :)

    Ja dopiero zaczynam przygodę z fotografią, ale zapraszam ---> http://w-amatorskim-obiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia ! *__*
    U mnie już śniegu nie ma,niestety a planowałam porządną sesje z modelką.
    Może mi się jeszcze uda :)

    Pozdrawiam i zapraszam częściej :)
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Sylwio! :)
      Oj, kurcze, na pewno Ci się jeszcze uda! Pocieszę Cię - u mnie też już topnieje i nie jest tak pięknie, jak jeszcze kilka dni temu... :/
      Również pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby Ci się udała sesja! :)

      Usuń
  11. Piękne ujęcia :)
    Obserwuję - mam w kręgach :)
    zapraszam do mnie
    http://pechspotykaludziszczesliwych.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojejku jakie ładne zdjecia !! <3 To ostatnie mega ! *-*
    Zapraszam w wolnej chwili http://adtadtadta.blogspot.com/
    obs=obs zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń