piątek, 5 grudnia 2014

"Welcome, winter!", czyli witamy zimę obiektywem.

Witajcie, po dość długiej przerwie :) Na początku chciałabym Was za to bardzo przeprosić. Mało czasu, szkoła, to, tamto, zaległości po chorobie... No cóż, mam nadzieję, że mi to wybaczycie :p
Dzisiaj przychodzę do Was z porcją świeżutkich zdjęć z dnia dzisiejszego. Wracając ze szkoły widziałam mnóstwo drzew i krzewów itp. które były porośnięte szronem. Piękny widok. Nie mogłam tego tak przepuścić! Taka okazja? Phi! Trzeba było ją wykorzystać :3 Weszłam do domu, wzięłam aparat i powiedziałam "idę robić zdjęcia!". Tyle mnie widzieli. Obleciałam cały ogród i wyszłam jeszcze na pola, żeby wszystko obcykać :D Łącznie wyszło mi około 30 zdjęć. Bez zbędnego przedłużania, zapraszam do oglądania fotografii :) 








 






11 komentarzy:

  1. U ciebie jest już naprawdę zimowo. U mnie jeszcze to wszystko tak pięknie nie wygląda :) Świetne zdjecia.
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, jest :( Bywa bardzo zimno i strasznie wieje :/ Czuć zimę w powietrzu ;p
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Przepięknie! U mnie jeszcze nie jest tak zimowo, ale powoli, powoli i moja miejscowość wkracza w ten okres. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Widzę, że wszędzie inaczej to wygląda, ale jeszcze trochę i biały, puchowy płaszcz, przykryje wszystko :)

      Usuń
  3. U nas ani szronu, ani śniegu :c
    Za to u Ciebie pięknie! <3

    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pięknie, ale tylko na zdjęciach ;p Bo jak się wyjdzie na dwór w takie zimno, to wcale przyjemnie nie jest xD
      Również pozdrawiam :*

      Usuń
  4. U Nas tylko szron, ale jest tak pięknie <3
    Ja nie mogę, ale cudne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3
      Prawda? Zimno, ale jest pięknie ^^

      Usuń
  5. Nie będę kolejny raz powtarzać, że zdjęcia są śliczne, bo to wiadome! Masz talent i rozwijaj go! :*
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ostatnie tygodnie przed świętami są najgorsze. Mnóstwo kartkówek, sprawdzianów, ogólnie nauki. A jak zachorujesz to w ogóle masakra. Trzeba to wszystko później odrabiać... Co do zdjęć, to po prostu cudo! Za to właśnie kocham zimę. Jej uroki są nie do opisania. Sama będę musiała trochę zdjęć porobić. :D

    ♥ http://lifeeisfuun.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń