sobota, 27 grudnia 2014

Święta, święta i w sumie, to już po świętach cz.II


27 grudzień. Wszystkie szaleństwa związane z Bożym Narodzeniem już są za nami. Teraz możemy spokojnie poleżeć na kanapie, obejrzeć film, spędzić mile czas z rodziną itp. Po prostu możemy odpocząć, nie martwiąc się, że za chwilę przyjedzie rodzina i znów trzeba się wystroić i siedzieć przy stole. Mamy chwilę oddechu! Ale chwila... Przecież spadł śnieg, trzeba zrobić zdjęcia! No więc co robię? Ubieram się i idę cykać focisze, no bo co, kurde blaszka.
Najpierw trochę świątecznie, a później przejdziemy do tego, co w dniu wczorajszym było hitem.


Ach, ten bokeh...
















Zapraszam do obserwowania i komentowania. Pozdrawiam cieplutko :* 

8 komentarzy:

  1. No, święta, święta - i po świętach. ;)
    Ja też byłam dzisiaj na kilku zimowych ujęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne foty! U nas też bardzo zimowo :)
    Pozdrawiamy
    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, klimatyczne zdjęcia. Te z płotem niesamowicie urzekło moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Cieszy mnie, że to co robię podoba się innym ludziom :)

      Usuń
  4. Teraz warto czekać na szaleństwa sylwestrowe, potem noworoczne, a później... te codzienne, co w moim wypadku wcale nie różni się od świątecznego rozgardiaszu. U mnie jednoczesne cztery pory roku są cały czas - kwestia mentalności.
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima, zima, zima ♥
    Nie dość, że Twoje zdjęcia są po prostu genialne, to jeszcze ja tak bardzo uwielbiam zimę. Skradłaś tymi fotografiami moje serce.
    foxhurvia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW, masz talent *w* 7 ostatnich zdjęć to mistrzostwo, te wcześniejsze też cudo *_* Chciałabym takie robić ;)
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udane i śliczne zdjęcia:) Aż chce się oglądać!
    Na pewno zajrzę tu nie raz. Pozdrawiam.
    [kiimir.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń