niedziela, 14 grudnia 2014

Lodowe rzeźby


 Zima ciągle się do nas skrada i jakoś tak nie może zostać na dobre, jednak mnie wciąż zastanawia, jak to jest, że zamiast -15 stopni, jest 7. Na plusie. Połowa grudnia, zaraz święta, śniegu - brak. Logika polskiej zimy. Ale w tym poście, jest to najmniej ważne. Przejdźmy do rzeczy.
Parę dni temu pogoda sprawiła mi wielką przyjemność oglądania wspaniałego zjawiska - szadzi. Gdy rano przygotowywałam się do szkoły, było mi bardzo smutno, że nie mogę wziąć aparatu i porobić zdjęć - za mało czasu. Jednak po powrocie, koło godziny 13.30, od razu złapałam sprzęt w swoje łapki i porobiłam parę fotek :D Bardzo się cieszę, bo taka okazja nie zdarza się codziennie i jestem zadowolona, że chociaż na chwilę udało mi się wyjść i uwiecznić ten piękny widok. Zapraszam więc do oglądania, komentowania, jak i obserwowania :) 














12 komentarzy:

  1. Cudowne zdjęcia <3
    U nas było 12 i 9 stopni na plusie > . < Jak w wigilie jak nie będzie śniegu to będę smutać :c
    Ja również porobiłam zdjęcia drzewom jak był szron, ale nie mam za dobrego aparatu :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      Ej no, to nie jest zima :< to jest jesień :/ Wigilia bez śniegu jest do kitu.. już od kilku lat nie ma i jest lipa :|
      Oj tam, zawsze coś :D Ja kiedyś robiłam zdjęcia tylko telefonem, także wiesz xD
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Zdjęcia śliczne, a talent ogromny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem komu dziękować, więc dziękuję Anonimowi :D

      Usuń
  3. Magia zimy!!!Piękne zdjęcia,fantastyczne ujęcia,masz oko!eM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co raz bardziej brak mi zimy. Na szczęście Twoje zdjęcia chociaż trochę o niej przypominają, są świetne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również. Kolejne święta bez śniegu, świetnie...
      Dziękuję bardzo, pozdrawiam :*

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia !
    macchiatooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń