sobota, 15 listopada 2014

Las, mroki i ciemności


Cześć wszystkim. Ostatnio w mojej głowie narodził się pewien pomysł. Sesja, ale nie taka jak zawsze. Postanowiłam zrobić trochę zdjęć w mrokach i zimnie. Chcę, by było coś nowego. Myślałam nad tym dość długo, bo ponad tydzień. Dniami i nocami - dosłownie. Gdy byłam chora, chodziłam później spać, więc kiedy nie mogłam zasnąć, myślałam nad tym, jak to ma wszystko wyglądać. No i właśnie myśląc tak nad ogółem, trochę straciłam rachubę czasu. Spojrzałam na telefon, który wyświetlał godzinę: 3:00 (w nocy, rzecz jasna) -świetnie. Ale do rzeczy. Zebrałam wszystko co mi potrzebne, a następnie wzięłam się do roboty. Modelki nie miałam. Szukając myślami, przebierając w twarzach - niestety nie wybrałam nikogo odpowiedniego. Nikt jakoś mi do tego nie pasował. Postanowiłam więc, że po prostu będę sama pozować. Jednak zdjęcia, że tak powiem "bez mojej głowy", są celowe. 
Foty miałam robić wczoraj, ale pogoda mi na to nie pozwoliła. Było ciemno, chłodno i padało. Fakt, sesja miała być w zimnych kolorach, ale nie potrzebowałam do tego deszczu. Dziś powiedziałam sobie, że tak to nie będzie, żeby mi warunki pogodowe rujnowały plany. Co to, to nie! Ubrałam się, wzięłam aparat, jak i inne ważne rekwizyty, i poszłam do lasu, który rośnie w moim ogrodzie. Zapraszam do oglądania fotografii, mam nadzieję, że Wam się spodobają.










22 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, modelka również

    zapraszamy na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia. Ostatnie najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatyczna sesja...Cudowny pierścionek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Pierścionek? Skubnęłam na moment Mamie ;p

      Usuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest wspaniałe ;) Bardzo klimatyczna sesja ;) Świetna robota ;)
    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Miło mi czytać takie słowa :)

      Usuń
  5. Śliczne zdjęcia, mają bardzo fajny klimat. Ciekawa sesja, ja bym nigdy na taki pomysł nie wpadła. :)

    http://lifeeisfuun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* oj, na pewno byś wpadła :D wystarczy chwilę pomyśleć, a potem pomysł goni następny ;)

      Usuń
  6. To z rękami na drzwie jest super!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy i oryginalny pomysł i super wyszły :) najlepsze są takie spontaniczne inspiracje!
    miałam tego typu kulkę jak twoje z ikei tylko, że zieloną :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to bardzo miłe! Dziękuję :)
      Ja mam zieloną, turkusową, granatową, fioletową, czerwoną i białą :D Moja Mama zaszalała xD
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Zdjecia są intrygujące :DD
    Przyciągnęły moją uwagę na dłuższą chwilkę :o
    Trochę magicznie, trochę tajemniczo... genialnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że tak Cię zainteresowały :) O to mi właśnie chodziło. Czyli cel został osiągnięty! :D

      Usuń
  9. Piękne mrrrrrroczne zdjęcia. :) Pozdrawiam, Gabi z bloga: gabriela-moments.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia, dobrze wyszły i są mroczne! fajne krzesło, fajnie pasuje do zdjęć. Pozdrawiam http://xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hah, no tow idzę, ze nie ejstem jedyną osobą, która jak ma jakiś pomysł to iakiś pomysł to dąży do niego i myśli cały czas! ^^ Zdjecia śliczne i wyszły tak mega mrocznie, co mi sie strasznie podoba. W sumie podziwiam, bo samej sobie zdjeć raczej bym nie potrafiła zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie córcia!Mamunia z domu,a Ty goła po chorobie do lasu?!Ale... zdjęcia extra!Gratuluję pomysłu eM.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia! Masz talent ;) Już wyobrażam sobie teksty ludzi:
    "Idź do Asi robi cudne zdjęcia!"
    " -Mam ochotę na zdjęcia, a nie ma osoby, która mogłaby zrobić :c
    -Jeszcze się zastanawiasz? Poproś Asię! :)"
    Tak będzie za kilka lat! :* Ja to czuję!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń