niedziela, 26 października 2014

Z przeszłości

Hey, Hi, Hello!
Jako, że ostatnio pogoda u mnie jest dość... Hm, mokra, i nie mam jak teraz fotografować, to zdecydowałam, że wrzucę zdjęcia z poprzednich miesięcy. Przecież na blogu musi się coś pojawiać - no bo jak to tak, blog fotograficzny bez fotografii... Więc zaprezentuję Wam tutaj fotosy z czasów, kiedy aparat już miałam. Ale tylko w głowie. Nie leżał on jeszcze bezpiecznie schowany w torbie, w mojej szafce. Wtedy tylko o nim marzyłam, w rękach trzymałam telefon, a nie lustrzankę cyfrową. To były fajne czasy, bo robienie zdjęć telefonem sprawiało mi przyjemność, ale... Wiadomo - to nie to samo, co aparat. Ja i Niki (mój ukochany) świetnie się dogadujemy, a współpraca przebiega znakomicie. Są jej owoce w postaci dobrych zdjęć :) Ale no kurcze, znowu odbiegłam od tematu! Miało być o zdjęciach z telefonu! Dobra, u mnie "ręce na kłódkę", a Was zapraszam na oglądanie fotografii :D













Na dworze jesienna szaruga, a mojej głowie wciąż wiosna :) 
Pozdrawiam :*

22 komentarze:

  1. Hahaha powiem Ci,że to samo pomyślałam,
    jak robiłam te zdjęcia ;3

    U Ciebie piękne krajobrazy i makro.
    Aż cieplej się robi jak się takie cuda ogląda ;)

    Pozdrawiam.
    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ;3 No widzisz, te same myśli :D
      Aa, dziękuję :* Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Cudne te zdjęcia, mają przepiękne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż się lato przypomniało

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna i lato się przypominają, a tutaj jesień :D Fajnie tak sobie powspominać ;3
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się zdanie ''Ja i Niki (mój ukochany) świetnie się dogadujemy, a współpraca przebiega znakomicie.'' jest urocze :)
    Zdjęcia masz wspaniałe i zazdroszczę Ci, że posiadasz lustrzankę, o której ja wciąż marze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :*
      W takim razie życzę Ci, abyś i Ty ją dostała :)

      Usuń
  5. Super zdjęcia! Nawet jeżeli wykonane telefonem : )

    OdpowiedzUsuń
  6. BTW. chętnie pomogę zrobić nowy nagłówek! : D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nie mówi, że jest tym bardziej, iż każdy może mieć własną koncepcję : ) Ja tylko oferuje się, ot, kilku osobom już zrobiłam (coś na dA albo fb) i są bardzo zadowoleni : )
      Poza tym, ja tak bardzo lubię być komuś potrzebna i w jakiś sposób przydatna, a jak widzę radość ludzi, którym pomogłam to sama bardzo się raduję ^^'

      Usuń
  7. ojej robisz piękne zdjęcia
    mmm. te ciasta z poprzedniej notki
    ale bym schrupała !;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :*
      Pyszne były, zapewniam :3

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Moje życie legło w gruzach, gdy dowiedziałam się, że to nie są niezapominajki ;c Podobno jest to brunera. Ja tam nie wiem, nie znam się. Tak mówi Mama :)

      Usuń
  10. O jakie cuuuudne, boskie! ♥
    Pozdrawiamy! :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń