niedziela, 12 października 2014

Trochę tego, trochę tego

Witajcie! :* Nie ma dziś zdjęć o określonej tematyce. Są takie, które mi się podobają i które ostatnio zrobiłam. Wszystkiego po trochu :) Zapraszam do oglądania! :)


Mamy tu jakieś osoby, które są Potterhead? Ja osobiście uwielbiam Harr'ego Potter'a i mam cztery tomy książek, szykuję się powoli na piąty :) Możecie się przygotowywać na post o troszku innej tematyce, niż zwykle. A oto dzieło Oli na mojej ręce ;)









Dziękuję bardzo za oglądanie, zapraszam do komentowania, obserwowania :) 
Pozdrawiam :*

28 komentarzy:

  1. Genialne zdjęcia serio ! *-*

    W wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga, może ci się spodoba i zostaniesz moją czytelniczką bądź zostawisz po sobie jakiś ślad tak jak ja u Ciebie :)
    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję bardzo :* Ja już Twojego bloga obserwuję od kilku dni, a nawet skomentowałam ostatni post :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Trzecie i ostatnie zdjęcie bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, najbardziej podobają mi się makro :3

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana ! Robisz przecudne zdjęcia! :)
    Myslalas o zmianie tła na swoim blogu? Bo to obecne szczerze mowiac psuje nastrój. Pomysl o jakims kolorze np beżowym :)
    Dziekuje za komentarz :)
    buziaki

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :*
      No właśnie myślałam.. również niezbyt mi się to podoba, ale nie miałam co innego wrzucić.. :/ Teraz się za to wezmę :) Dziękuję za podpowiedź ;)
      Nie ma za co, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Ja bardzo chętni mogę pomóc w wszelakich zmianach! Mam bzika na tego typu rzeczach i wszystko musi estetycznie ze sobą współgrać, dlatego też gdyby coś, to śmiało pisz : D

      Usuń
    3. Ooo, to świetnie! Dziękuję za chęci, na pewno kiedyś będę potrzebowała pomocy, więc się do Ciebie zwrócę :D

      Usuń
  5. ostatnie zdjęcie najbardziej mi się spodobało! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za obserwację, również obserwuje :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, to ja dziękuję :)
      Pozdrawiam ;3

      Usuń
  7. Dziękuję za obserwację ;) Bardzo fajne zdjęcia, dobra robota ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Btw. ja co prawda nie jestem fanką HP, ale moja znajoma swego czasu chciała sobie wytatuować na nadgarstku insygnie śmierci tak, jak to na Twoim zdjęciu i muszę przyznać, że i tak super to wygląda : D

      http://noirceurart.blogspot.com/2014/10/beforeandafter-one.html

      Usuń
    2. Ja też o tym myślałam :D To jest namalowane mazakiem do ubrań (y) xD Ale kiedyś pomyślę o takim tatuażu :D

      Usuń
  9. Fajne zdjęcia, nie są co prawda idealne (w 6 i 8 troszkę skopana kompozycja), ale to nic, jeszcze się nauczysz :). Czekam na kolejne fotki, więc obserwuję :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Na pewno dopracuję takie szczegóły, w końcu dopiero zaczynam przygodę z aparatem i muszę się jeszcze duuuużo nauczyć :)
      Dziękuję bardzo, również pozdrawiam i obserwuję :*

      Usuń
  10. Prześliczne zdjęcia <3 Piękne ! Najpiękniejsze to pierwsze i to z tym czerwonym kwiatkiem na dłoni <3
    Ja te uwielbiam Harrego Pottera :) Obejrzałam każdą część, ale przeczytałam dopiero 3 xd

    Serdecznie pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* A wyobraź sobie, że ten kwiatek jest sztuczny :D On jest z bibuły, ale wygląda jak prawdziwy ;3
      Ooo, to super! Ja obejrzałam też wszystko i jestem zachwycona filmem, ale przeczytałam dopiero 4 części ;c
      Pozdrawiam gorąco :*

      Usuń
  11. Śliczne zdjęcia, masz naprawdę wielki talent. :)

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to dla mnie bardzo ważne słowa :)

      Usuń
  12. Przepiękne zdjęcia :))) Masz super talent! :) Obyś robiła zawsze tak piękne zdjęcia! :)

    Co powiesz na obserwację ?:) Daj znać u mnie w komentarzu jeśli zaobserwujesz, a ja szybko się odwdzięczę <3 :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń