czwartek, 23 października 2014

Smacznego! czyli coś nowego :)

Postanowiłam zrobić kolejny post o innej tematyce niż zwykle. Pojawiały się tu głównie zdjęcia przyrodnicze. Jednak wpadłam na pomysł, by zrobić notkę, która będzie się wyróżniać. Co prawda pojawiały się już zdjęcia z owocami, ale teraz będzie coś znacznie innego :) Ogólnie mam już kilka pomysłów na sesję, jednak na pewną z nich, musicie poczekać... aż do następnego lata! W pierwszych ciepłych i słonecznych dniach czerwca biorę aparat w dłonie i idę na sesję! :) Łojoj... Odeszłam od tematu.. No cóż, powracam więc do niego! Jednak nie będę już nic pisać, przechodzimy do najważniejszej części posta :) Zapraszam do oglądania fotografii.








A tu jeszcze dwa zdjęcia z wakacji :) 



Przy okazji, bardzo Wam dziękuję za te (już ponad) 2000 wyświetleń! ♥ To dla mnie wielka motywacja do dalszego działania! Pozdrawiam :*

10 komentarzy:

  1. Kolejne świetne zdjęcia <3
    Mmmm.... Same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Ajj, to było takie pyszne.. ;3

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie ma cudne kolory! Jakie pyszności, aż chce się jeść. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Również mi się bardzo podobają te kolorki :3
      Żebyś wiedziała, że pyszności *-*

      Usuń
  3. Nie dosć, że śliczne to jeszcze smakowite <3 Chyba sobie jutro upiekę coś dobrego ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej, dziękuję ♥
      Też mam czasem ochotę ugotować sobie coś meeeega dobrego, a moje lenistwo sięga tak wysoko, że kończę na zwykłym makaronie z sosem pomidorowym... xD

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Przepraszam :c ale uwierz mi, że gdy ja patrzę na te zdjęcia, to też jestem głodna xD Piona! :D

      Usuń
  5. Kto kocha fotografię, zawsze znajdzie coś ciekawego do uwieczniania na kliszy... no i musi być oryginalnie, po tym poznaje się klasę i polot autora zdjęć :)
    Dołączam do witryny, zostałam równo 30. obserwatorką :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, zgadzam się z Tobą w 100%
      Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa, jak i za obserwację :*
      Również pozdrawiam :)

      Usuń