poniedziałek, 13 października 2014

Rysu, rysu, czyli kartka, ołówek i do roboty!

Witajcie! Już od jakiegoś czasu planuję zrobić post, w którym pokażę swoje rysunki. Oczywiście nie są to jakieś arcydzieła. Mówią, że talent mam. Nie wiem, nie mnie to oceniać. Jednak chciałam to sprawdzić, poprzez właśnie wstawienie zdjęć rysunków na bloga. Tutaj ludzie mnie nie znają, nie wiedzą jaka jestem, więc nikt nie będzie kłamał, mówiąc słodkie słówka "żeby mi się nie zrobiło przykro". Rysunki są zwykłe, głównie szkicuję - różne rzeczy. Nie umiem cieniować, więc jestem pewna, że będzie co do tego dużo uwag. Muszę się jeszcze dużo nauczyć. Ale nie będę przecież płakać, jeśli ktoś mnie skrytykuje ;) Tak więc, proszę o szczerą ocenę moich "dzieł".

Moja broń :3 
A teraz gwóźdź programu... ;)

Troszkę nie wyszła głowa Szczerbatka :(



Tak bardzo krzywy stół... No nic. Tego jeszcze jestem w stanie się nauczyć :)

Koniecznie muszę popracować nad rysowaniem dłoni i stóp ..







I znów to o czym już wspominałam - dłonie ..









Proszę o szczere opinie na temat tych rysunków :) Wiem, że muszę się jeszcze wiele nauczyć, ale chcę poznać Waszą opinię. Pozdrawiam gorąco :* 

19 komentarzy:

  1. Piękne rysunki, zapraszamy do nas na nowy post
    Pozdrawiamy
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Na pewno do Was wpadnę ^^

      Usuń
  2. Chodzisz/ chodziłaś do jakiejś szkoły związanej z plastykiem?
    Jeżeli nie to zazdroszczę pojęcia w rysowaniu dłoni, ponieważ są one najtrudniejszym elementem w całej postaci, wiem o czym mówię bo obecnie jestem na kierunku dekorator wnętrz i po prostu ręce mnie dobijają ;x
    Ogólnie rysunki są wspaniałe , serio masz talent :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie chodziłam i nie chodzę :/ lekcje plastyki w naszej szkole wyglądają następująco: wchodzimy do klasy, siadamy, a nauczyciel mówi "rysujcie co chcecie" i siada przy kompie, no to pozdro, jak my mamy coś umieć narysować..? :/
      Dłonie są bardzo trudne.. ale jakoś czasem udaje mi się je narysować :)
      Dziękuję bardzo :) pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Prześliczne rysunki. Nie wiem ile masz lat, ale proponuję ci byś może poszła do jakiejś szkoły artystycznej, która kształci w tym kierunku

    http://roksana-and-nicola.blogspot.com <--- NOWY POST!
    Obserwacja za obserwację? Daj znać u mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Mam 14 lat ;) Tak się składa, że nie mam planów związanych z plastyką.. Chcę pójść w zupełnie innym kierunku :/

      Usuń
  4. Fajne rysunki! Naprawdę nieźle Ci wychodzą. Ja też nie umiem cieniować. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! :D No, a ja właśnie próbuję się teraz nauczyć, bo chciałabym umieć cieniować :D

      Usuń
  5. Kochana, rewelacyjnie rysujesz!!! :3
    Ty również masz talent :) Czekam z niecierpliwoscią na kolejne! :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej! Jakie to miłe, dziękuję :*
      Kolejny post już niedługo! ;)

      Usuń
  6. Uważam, że masz potencjał ;) Fakt faktem dłonie może nie do końca idą jak należy (na tym jednym rysnuku ;)), ale jesteś taka młodziutka, ze masz dużo czasu żeby to wyćwiczyć :) Zresztą mi dłonie do tej pory nie wychodzą ;) Oczy- cudo cudo cudo, super Ci wyszły.
    W tak młodym wieku rysujesz już, według mnie, bardzo dobrze, więc w przyszłości domyślam się, że będzie tylko lepiej i lepiej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło jest mi czytać takie słowa :) No właśnie, dłonie nie są moją mocną stroną .. Ale na pewno jeszcze nauczę się je rysować :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Kurcze no dokładnie xD śmieszna sytuacja po prostu :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdybyś widziała moje rysunki, to byś się przestraszyła ;p
    Ślicznie rysujesz, trening czyni mistrza, na pewno kiedyś dłonie będą Ci świetnie wychodziły :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ee tam, nie mów tak, na pewno nie :D
      Dziękuję :) Mam nadzieję, będę trenować ;3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. Rysujesz ślicznie, ja też bym tak chciała, ale nie mam talentu. :/
    A to logo BMTH... po prostu brak słów. *_*

    http://lifeeisfuun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki bardzo! :D Ajj, pracowałam nad nim 2,5h, jak widać opłacało się *_*

      Usuń
  10. Śliczne *____________* Jak będziesz dużo ćwiczyć to ręce też ci będą wychodzić ;) Też trochę rysuję, ale moje prace nie są tak śliczne jak twoje :) A tak w ogóle to masz bardzo fajne ołówki.

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie słowa, dziękuję :* Dlatego mam zamiar, gdy tylko znajdę trochę wolnego czasu, wziąć się za rysowanie rąk i ćwiczenia.. bo inaczej nie będę rysować ich tak, jakbym chciała :)
      Również pozdrawiam :)

      Usuń