sobota, 4 października 2014

Ranny ptaszek

Hej!
Wczoraj bardzo wcześnie robiłam zdjęcia, ale miałam na to mało czasu, bo tylko 10 minut. O 7.30 musiałam już jechać do szkoły. Postanowiłam więc dnia wczorajszego, że dziś wstanę o 7 (Ha! Ja, o 7, w sobotę, no chyba zwariowałam), szybko się zwinę i wyjdę na łąki. I tak też się stało. Miałam wielkie szczęście, że pogoda mi dopisała, bo byłabym zła, gdyby okazało się, że np. pada deszcz, albo jest pochmurno i nie mogłabym zrobić tego, co sobie zaplanowałam. Ale do rzeczy. Zrobiłam ponad 50 zdjęć, i nie wiem: czy "tylko", czy "aż"? Tym razem miałam pół godziny na wypatrzenie najpiękniejszych obiektów, które mogłam uwiecznić na fotografii. Było strasznie zimno, więc musiałam się ciepło ubrać. Szalik, kurtka, a nawet rękawiczki i do roboty! 






Wiem, że zdjęcia z pajęczyną już się pojawiły, jednak nie mogłam się oprzeć, by i dziś zrobić im sesję. Były takie piękne i krzyczały do mnie "zrób mi zdjęcie! mnie też! ej, zobacz, spójrz tu!". Były takie przekonujące... 







Bez bicia przyznam się, że tę muchę, która zwisa sobie jedną nóżką z kwiatka, zauważyłam dopiero wtedy, gdy przeglądałam zdjęcia na komputerze, nawet nie wtedy, gdy oglądałam je w aparacie. 











Pozdrawiam i zapraszam na kolejnego posta! :) 

14 komentarzy:

  1. Urokliwe ujęcia,wiesz w którą stronę zwrócić obiektyw,żeby zdjęcie pokazało te cuda; podziwiam Twoją wrażliwość na piękno natury i trzymam kciuki za udane przedsięwzięcia eM.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie tam u Ciebie :)

    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest pięknie *o* Jeszcze teraz, na jesień, jest piękny widok na drzewa zmieniające kolor i trudno oderwać wzrok :) Na pewno pojawią się zdjęcia przedstawiające taki krajobraz ;)
      Pozdrawiam c;

      Usuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! Ja też chętnie zrobiłabym sobie taki zdjęciowy poranek, ale niestety - jestem chora na maksa. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ^^
      Ojej :c to życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :* Niestety, taka pora roku, że można się szybko przeziębić :/

      Usuń
  4. Uwielbiam twoje zdjęcia <3 Są naprawdę piękne ! :) Bardzo mi się podobają- masz do tego bardzo duży talent :)
    Niestety teraz jest tak zimno > . < Dzisiaj pojechałam na taki wyjazd w góry. Ubrałam się bardzo ciepło- cieplutka kurtka, polar, rajstopy, długie spodnie, ciepłe skarpetki, buty górskie, rękawiczki, czapka, a i tak zamarzałam ! xd

    Serdecznie pozdrawiam :)
    http://zakochanewpsach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jest mi bardzo miło! ^^ Dziękuję ♥
    Teraz jest strasznie zimno :c rano jest mróz, a i nawet w dzień ciepło nie jest .. :/
    No widzisz, też tak czasem mam, że poubieram się jak najcieplej, a i tak nic z tego nie wychodzi.. xd
    Również pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są tak cudowne jakby robił je jakiś profesjonalista. Życzę Ci dalszych sukcesów, a widać, że niedługo z Ciebie będzie najlepszy fotograf w mieście! :D
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bez przesady haha :D ale dziękuję :*

      Usuń
  7. dobre zdjęcia z tych łąk! opłacało się wczesnie wstac :D
    także dodaję do obserwowanych :)
    pozdrawiam : * http://xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :D Owszem, opłacało się ^^
      Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam :*

      Usuń
  8. Ranny ptaszku, natura Ci się odwdzięcza :)

    OdpowiedzUsuń