wtorek, 7 października 2014

Praca i przyjemności... ;)

Witajcie! :)
Dziś przychodzę do Was z promiennym uśmiechem, który jeszcze gości na mojej twarzy po sobocie (4 październik) :D Otóż tego dnia, wybrałyśmy się z Olą (z bloga <klik!>  ) na "spacero - sesję". Oczywiście z Piano! :) Wcześniej kupiłyśmy picie i słodycze.


Do torby wrzuciłyśmy zabawki dla psiaka, a następnie wybrałyśmy się w niedaleką podróż. Miejsce, w które przybyłyśmy jest dość blisko, 15 minut spacerkiem i jesteśmy na miejscu! :) Więc Ola wzięła się za pozowanie z Pianem, a ja biegałam z aparatem. Oto efekty naszej pracy: 



Pianus jak zawsze wywiesi ten jęzor. A co, ja też chcę :P 



Wygląda tu na takiego groźnego. A w rzeczywistości jest taaaaki słooodki...
Rozpoznajecie tego samego psa? ;)


Kilka cukierków (czyt. mininum 10), łyk coca - coli i bierzemy się dalej do pracy... 


No to jedziemy dalej!



Jak patrzę na to zdjęcie, to chce mi się śmiać, naprawdę :D Jak nie Piano. Ej, ludzie! Batman wrócił!


A na koniec wstawiam to zdjęcie. Co prawda Pianusa tu prawie wcale nie widać, ale bardzo mi się podoba :)


Pozdrawiam! :)

28 komentarzy:

  1. Ojej, jak słodko :) Psina jest kochany! :) Fajnie tak spędzić czasu z najlepszym przyjacielem człowieka na świeżym powietrzu. Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piano jest cudowny! Dokładnie ^^ Sama radość :)
      Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych :)

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia <3 Po raz kolejny napiszę, że MASZ TALENT ! Naprawdę :) Bardzo mi się podobają twoje zdjęcia <3 A tak w ogóle to Piano jest śliczny ^^ Wiem, że to nie twój pies, ale i tak to tu napiszę :)
    Czyli sobota jak najbardziej udana ? :)

    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Jejku, jak miło! ^^ Naprawdę nie wiem, jak mam Ci dziękować za takie słowa ♥
      Piano jest przepiękny i taki uroczy ^^ nic nie szkodzi, przekażę ten komplement do właścicielki, a sobota jak najbardziej udana! :D
      Również pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Zdjęcia bardzo fajne :) Również zajmuję się fotografią, zapraszam: http://agataprosolphoto.blogspot.com/2014/10/basia.html:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Great Post! Follow each other on GFC, Google+, Twitter, facebook and Bloglovin? If yes, follow me and i follow back as soon as i see it. Let me know with a comment on my Blog

    Keep in Touch xx Rabea from germany
    http://www.rabeasbeautytipps.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne psisko! No i cudowne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, Piano jest piękny :3
      Dziękuję! :D

      Usuń
  6. Ej ule ty masz lat? :P piękne zdjęcia.
    pozdrawiamy
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 14 lat :)
      Dziękuję bardzo ;* Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Cudna psinaa! :)
    Dziekuje za odwiedzine na blogu :)
    Ciesze sie ze zostalas moja czytelniczka ;3
    ja tez obserwuje!

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekażę komplementy do właścicielki Pianusa :D
      Nie ma za co, również dziękuję ^^

      Usuń
  8. śliczne zdjęcia a Pianus jest przepiękny! co to za rasa? :D podoba mi się jego obróżka i bandanka na szyji. pzdr http://xgetflowx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Jest to Border Collie :) tutaj --> http://borderoli.blogspot.com/ <-- jest blog Oli i jest tam więcej napisane o Piano :) Ale owszem, żółta bandanka jest świetna! :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Bandanka (jakkolwiek się to pisze) - 15 minutowa domowa robota ;)

      Usuń
  9. Cudowny pies, naprawdę świetne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo! Nie mogę doczekać się jutra *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję bardzo za miły komentarz i oczywiście również dodaje do obserwowanych ;)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, to ja dziękuję za obserwację :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  12. Dziekujemy ci kochana :)
    Bede czekac na nastepne posty ;3

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co! :) Super, bardzo się cieszę! ;3
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Jaki piękny piesek! Świetne fotki ;))

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/10/128.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Piano - pies mojej przyjaciółki --> http://borderoli.blogspot.com/ :)
      Dziękuję bardzo ;3 Obserwuję Twój blog :)

      Usuń
  14. Piesek jest naprawdę śliczny, a zdjęcia bardzo dobrej jakości. Miło czyta się takie posty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Oli za komplement dla Pianusa, a w imieniu swoim za miłe słowa :) To dla mnie ważne c:

      Usuń