środa, 15 października 2014

Potterhead, łączmy się!

W którymś z poprzednich postów napisałam, że niedługo pojawią się zdjęcia o innej tematyce. Zgodnie z obietnicą - są! W dzisiejszym wpisie będą... książki. Ale dla ścisłości - "Harry Potter" autorki J.K. Rowling. Przedstawię tu fotografie tych części, które posiadam, i które już przeczytałam. Jest ich jak na razie cztery:
~ "Harry Potter i Kamień Filozoficzny",
~ "Harry Potter i Komnata Tajemnic", 
~ "Harry Potter i Więzień Azkabanu",
~ "Harry Potter i Czara Ognia".
Powoli przygotowuję się na piątą część - "Harry Potter i Zakon Feniksa". Jest to bodajże najgrubsza ze wszystkich siedmiu tomów. Ma 960 stron :) Ale bez problemu się z nią uporam ;p
No, ale bez zbędnego przedłużania, zapraszam do oglądania :)
Rany, jeszcze będę poetką z takimi rymami..












*Kłaniam się nisko* i mówię "Dobranoc i dziękuję za uwagę!" :)

23 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za miłe słowa ;) mój Narzeczony uwielbia Harrego Pottera ;) można na chwilę przejść do innego świata ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, to zupełnie inny świat :) A Harry jest świetny! ;3

      Usuń
  2. nie czytalam tych ksiazek przeraza mnie grubosc ,ogladalam za to filmy ale mysle ze to nie to samo :)
    zapraszam cie na konkurs do wygrania jeden z 3 sweterkow bedzie mi milo jesli wezmiesz udzial
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.htm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jak wzięłam do ręki "Czarę Ognia" (najgrubsza z tych, które mam) to przeraziła mnie jej grubość. Jednak, gdy zaczęłam ją czytać, to tak mnie wciągnęło, że nawet nie zauważyłam kiedy przeczytałam te 758 stron :D

      Usuń
  3. przeczytałam 6 tomów a 7 zostawiam sobie na święta :)
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdybym miała ten 7 tom, to nie mogłabym go sobie tak zostawić na święta :D nie dałabym rady wytrzymać, niecierpliwiłoby mnie to ;)
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Ja nie jestem fanką Harry'ego Potter'a, ale fajnie, że ma on swoich fanów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, ma! :D Znam kilka osób, które go uwielbiają ;)

      Usuń
  5. Masz to świetne wydanie *_____________*
    Ja przeczytałam 3 tomy, a za 4 wezmę się jak będę mieć troszkę więcej czasu ;)

    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, to nowsze *_*
      Ja zwykle czytałam w wakacje i ferie.. :/ Przez cały rok szkolny książka leżała na biurku, aż w końcu w dni wolne się za nią zabierałam :D Teraz nie mogę się doczekać 5 części *-*
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Fajny blog ciekawy ;)
    uwielbiam harrego ;) ale tylko na ekranie ;)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie ;)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej! Dzięki bardzo! :D
      Ja uwielbiam Harrego na ekranie, jak i na papierze, że tak to ujmę :)
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  7. Dziekuje! ;3
    Jeeeejku! Ja oglądalam wszystkie czesci i zrobilo mi sie smutno widząc zakonczenie tej ostatniej. Powiedz mi teraz kochana czy ksiazka rozni sie czyms od filmu :)

    http://obiektyw-mym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;3
      Ja, gdy oglądałam ostatnią część filmu, to aż płakałam, bo było mi tak smutno, że Dumbledore'a zabili i w ogóle.. ;c
      Czy czymś się różni? Według mnie nie, ale znam osobę, która zauważyła mnóstwo niezgodności książki z filmem. Nie wiem, ja nie zauważyłam takich szczegółów :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ja kiedyś czytałam 3 pierwsze części Harrego Pottera :) Lubiłam kiedyś zarówno książki jak i film o Harrym :D
    Ale pięknej jakości wstawiłaś zdjęcia, przepiękne :)
    Pozdrawiam! :)

    http://magda-wlosy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś nie lubiłam czytać książek, ale zaczęłam czytać Harrego i nagle pokochałam! :D To jest jednak magia ;3
      Dziękuję bardzo, miło mi ^^
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  9. wow dużo tych książek, powodzenia w czytaniu 5 części ;) ja nigdy nie mam czasu na książki ;( pozdrawim ;) http://xgetflowx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko 4 ;p Dziękuję, to w końcu najgrubsza część :D
      Ja mam czas tylko przed snem i w weekendy ;c

      Usuń
  10. Fajnie tu u Ciebie ;) Kiedyś lubiłam oglądać Harrego ;D
    Zapraszam do siebie ;)
    http://mkujawska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś za nim nie przepadałam, jednak od ponad dwóch lat jest moją miłością <3

      Usuń