piątek, 3 października 2014

Perłowa baba

Witajcie! 
Pewnie zastanawiacie się co oznacza tytuł posta. Już tłumaczę. 
Dziś, o 7.20 wyszłam na łąki, które są wokół mojego domu. Nie mogłam się oprzeć widokowi, który zobaczyłam. Musiałam zrobić zdjęcia, koniecznie. Bez dwóch zdań. W taki oto sposób powstała "perłowa baba". Tytułowe "perły", to krople rosy, a "baba", to po prostu jesień. 






Naprawdę przepiękny widok. A jak się tam jest i to widzi, jest jeszcze piękniej.




Pajęczyna jest, a gdzie pajączek?





Zapraszam do komentowania i obserwowania :) 
A czy Wy, robicie czasem takie poranne zdjęcia?

6 komentarzy:

  1. Pięknie, naprawdę pięknie! Mi się jeszcze nie udało takich rzeczy uchwycić, ale niestety brakuje mi czasu... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! ^^
      Ooo :c to trzymam kciuki za to, by Ci się w końcu udało :D

      Usuń
  2. Cudowne! Uwielbiam takie zdjęcia! ^^

    OdpowiedzUsuń