wtorek, 21 października 2014

Kolejna porcja jesiennych klimatów

Za oknem coraz chłodniej. Pada częściej deszcz i wieje wiatr, temperatura wciąż spada. Słyszałam, że za parę dni ma spaść śnieg (ja się pytam... CO?). Hm, ciekawie. W każdym razie jest to kolejna okazja do zrobienia kilku fotek :D Na dworze będzie poniżej 0, a ja będę latać z aparatem. Ale teoretycznie tu o jesieni, a ja się o zimie rozgadałam. Bez zbędnego przedłużania - lecimy ze zdjęciami! 
 




Chodziłam po ogrodzie i zobaczyłam małe obiekty o dziwnym żółtym kolorze. To jakieś grzyby, ale nie wiem jakie. Niestety,  moja chęć zrobienia zdjęcia tego dymu była bardzo duża i nie mogłam pozostawić tych grzybów tak po prostu... Potem miałam żółte trampki, ale co tam - wytrzepałam :)








 

Dziękuję za oglądanie, komentowanie, obserwowanie :)
Pozdrawiam i zapraszam na kolejnego posta :*

6 komentarzy:

  1. A te grzyby co tak puchają xD ? turkawki ? jakoś tak chyba ;D
    Też lubię je deptać xD Pokusa jest taka duża hyhyhyhy ;D

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak xd wiesz co, ja to myślałam, że to są "purchawki", ale się myliłam, bo to nie tak się nazywa :D Ach i ten dymek leci ;p

      Usuń
  2. Trzecie zdjęcie i przedostatnie są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziś u nas straszliwie zimno, oby to się szybko zmieniło.
    Mnie się najbardziej podoba ostatnia fota :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas również :( wieje, pada, pochmurno, grr .. :'(
      Dzięki wielkie! :D

      Usuń