niedziela, 28 września 2014

Złota Polska

Ciepło już się żegna, a wita deszcz, wiatr i chłód. Nieubłaganie odchodzi od nas lato. Robi się coraz chłodniej, pojawiają się szaliki, czapki, a nawet rękawiczki. Magiczna pora roku przybywa - jesień - co sprawia, że dzień coraz krótszy, a ciepłych promieni słońca również znacznie mniej. Spadające żółte, pomarańczowe i czerwone liście, oraz kasztany w swoich kolczastych ubrankach, są bardzo miłym widokiem dla oka i dla obiektywu. Obiecuję, że gdy tylko zobaczę gdzieś kasztany, zrobię im zdjęcia. Na razie ich nie widziałam, ale jak je spotkam, to sobie z nimi porozmawiam. Teraz jednak chcę Wam pokazać zdjęcia liści, które powoli schną, kwiatów, które zamierają i kawałek świata, który krok po kroku przykrywa płaszczem złota polska jesień.

 







Pozdrawiam.

15 komentarzy:

  1. piękne zdjęcia <3 Naprawdę bardzo mi się podobają :) Jestem na prawdę pod wrażeniem ;) Twoje zdjęcia są cudowne ! :3 Najładniejsze te pierwsze <3

    Serdecznie pozdrawiam
    http://zakochanewpsach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 naprawdę bardzo się cieszę, że Ci się podobają :D miło mi :3
      Również pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Drugie zdjęcie ma cudowne kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne fotki, uwielbiam czarno-białe zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    http://dziennik-mojego-labka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Mam pewien pomysł na sesję w czarno-białych kolorach, więc takowych zdjęć będzie więcej :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Boooooskie <3
    Jak Zwykle! :D
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Dziękuję! <3 Bardzo miłe słowa :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Dziękuję za zaobserwowanie bloga :) liczę że dodasz komentarz a ja się odwdzięczam, i piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :> To ja dziękuję za takie pozytywne komentarze! :)
      Pozdrawiam c;

      Usuń
  6. Dziękuję ślicznie za dodanie do obserwowanych! Nawet nie wiesz jakie to dla mnie wyróżnienie! \(^w^)/
    Tak poza tym, pierwsze zdjęcie, a w szczególności drugie totalnie mnie zauroczyło <3

    Pozdrawiam cieplutko w te chłodniejsze dni!
    Ichi ^^ / Noirceur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Nie ma za co ^^ Bardzo się cieszę i jest mi niezmiernie miło, że Ci się podobają ♥
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Naj są: 2, 6, 7 i 8! Pozostałe oczywiście też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń