sobota, 20 września 2014

Las, Ola, Piano i... ja! :)

Dzień dobry!
Witam Was w kolejnym poście :) Dziś znów możecie zobaczyć zdjęcia z sesji, wraz z Olą i Pianem z bloga <klik> :) Wczoraj znów wróciliśmy do domów bardzo zmęczeni, ponieważ było sprzątanie świata i z klasą przeszliśmy kilka kilometrów. Chodziliśmy pięknym lasem w naszej okolicy, a ja stwierdziłam, że mój obiektyw musi zobaczyć to miejsce. Jeszcze tego samego dnia poprosiłam Olę o spotkanie, wraz z Pianem. Każdy z nas miał z tego jakąś korzyść. My się spotkamy i pogadamy, dodatkowo porobię zdjęcia, a pies się wybiega po pięknym lesie
:) Niestety strasznie pogryzły nas komary, ale to nic, da się z tym żyć :p 
Tak więc zapraszam Was do oglądania zdjęć, mam nadzieję, że się spodobają :) 
















Pozdrawiam i zapraszam do komentowania oraz obserwowania! :)

4 komentarze:

  1. Jakie przepiękne zdjęcia! Naprawdę cudowne miejsce. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Owszem, miejsce jest cudowne. Ale jeszcze piękniejsze jest wtedy, gdy się to widzi na żywo :)
      Pozdrawiam c:

      Usuń