wtorek, 12 sierpnia 2014

Własny aparat fotograficzny ✔

Czternaście lat minęło, jak jeden dzień... Wczorajszy dzień zaliczam do bardzo udanych. Urodziny, tort, te sprawy. Ale to nie jest najważniejsze. Mam własny sprzęt, jest to Nikon D5100. 


Teraz zdjęcia właśnie z tego aparatu, będziecie mogli oglądać na moim blogu. Fotki z telefonu będą się tu na pewno bardzo rzadko pokazywać (albo wcale), a i Mama będzie miała swój aparat tylko dla siebie. Robiłam już kilka zdjęć tym cudem i jestem z nich bardzo zadowolona! Fotografie są fantastyczne. Takie wyraźne, kolorowe! Aż się micha cieszy na ich widok ^^ Zresztą... Zobaczcie sami :)


Tak więc cieszę się bardzo, że mam swoje własne cudeńko, którym zdjęć mogę robić ile chcę, kiedy chcę i gdzie chcę. Pozdrawiam! :)

16 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, to super, że rodzice sprawili Ci taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Też się bardzo cieszę ^^

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :) Czekam na więcej <3
    Pozdrawiam, Maria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Następne pojawią się już niebawem.
      Również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zdjęcia śliczne, ale ja mam takie pytania. Chcę kupić sobie coś fajnego i niedrogiego (do 500zł) do pstrykania fotek psu, co polecasz? Oczywiście nie tylko psu ;)

    http://swiat-mojego-psa.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Ja swoje pierwsze zdjęcia robiłam Canonem PowerShot SX130 IS. Niestety jest on trochę droższy niż 500 zł, bo kosztuje 620 zł :/ Ale naprawdę polecam ten aparat do pstrykania dobrych fotek. Droższy niż byś chciała, ale polecam go :) Korzystałam z niego przez długi czas i jestem z niego bardzo zadowolona :) Myślę, że choć w małym stopniu pomogłam. Jeśli chciałabyś wiedzieć więcej, pod zakładką "kontakt" znajdziesz mój adres e-mail :)

      Usuń
    2. Na pewno napiszę, jeśli faktycznie jest dobry to mogę zainwestować te 620 złoty :) A i mam takie pytanie zainteresowały mnie dwa typy aparatów, ale nigdzie nie mogę znaleźć ceny :\ Orientujesz się ile kosztuje Nikon D5100 (czyli ten aparat co masz), i ile kosztuje Nikon coolpix p500 ? Jeśli wiesz o nich trochę więcej to również gdybyś coś szepnęła to było by świetnie :)

      Usuń
    3. Według mnie, robi naprawdę dobre zdjęcia. Ja byłam z nich bardzo zadowolona i myślę, że warto :)
      Nikon D5100 - ponad 2000 zł.
      Niestety ceny drugiego Nikona nie mogę znaleźć :/ ale mam taką stronę ---> http://www.optyczne.pl/index.html?aparat=all&producent=37&aparat=1357&pix=0&zoom=0&typ=dowolny&sort= <--- na której możesz sobie przejrzeć aparaty, niestety cen nie ma ;// również nie mogłam znaleźć :( ale czytając opinie o nim - nie są zbyt dobre ;/
      Co o nich wiem? O Nikonie D5100 - niewiele Ci powiem, bo mam go od poniedziałku. Jest dobry, zdjęcia robi kolorowe, wyraźne, łatwy w obsłudze :)
      O tym drugim - nie wiem nic :/ Więc chyba zbytnio Ci nie pomogę :c

      Usuń
  4. Joasiu, rzeczywiście bardzo przyjemnie oglądam te "okruchy" lata zatrzymane w kadrze. Poziomka przesmakowita :P... Czekam na więcej :* ciocia Małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ciociu! :* Bardzo miło czyta się takie komentarze, a zdjęć na pewno będzie więcej! Znacznie więcej :)

      Usuń
  5. Zdjęcia są booskie ♥ Taki aparat chcę właśnie zakupić :)
    Zdjęcia są piękne, będę wchodzić z przyjemnością.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    Zapraszam do mnie,
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥ Aparat mam dopiero 3 dni, ale jestem z niego bardzo zadowolona. Jest łatwy w obsłudze, zdjęcia robi wyraźne, kolorowe, polecam :)
      Bardzo mi miło, również będę zaglądać na Twojego bloga ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia już zrobiłaś! :> Mam nadzieje, że będzie CI dobrze służył :3

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! =) Też mam taką nadzieję :3
      Na pewno zajrzę i zostawię coś po sobie! Pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Jakie świetne zdjęcia :) Sama bym chciała mieć taki aparat. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* Aparat jest naprawdę świetny, bardzo dobrze się sprawuje :)

      Usuń