środa, 20 sierpnia 2014

Morskie opowieści

Od 15 sierpnia jestem nad morzem, w Krynicy Morskiej :) Prosto z wejścia chciałam Was bardzo przeprosić, za tak długą przerwę w dostawie postów. Niestety. Internet miał być, a w rezultacie kradnę go z pobliskiego domu wczasowego. Ale przejdźmy do rzeczy. Zrobiłam już ponad 500 zdjęć od pierwszego dnia pobytu do dziś. Pierwszy raz wyjęłam aparat o godzinie 6.31. Na stacji benzynowej musiał być uwieczniony wschód słońca :D Będę tutaj do 25 sierpnia, więc zdjęć będzie na pewno o wiele, wiele więcej ;) A teraz rzućcie okiem na te :)





Mam nadzieję, że ten pan mnie nie dorwie za zdjęcie ;)



8 komentarzy:

  1. O mój Boże!! przepiękne zdjęcia!A piesek na zdjęciu to który? :D Wzięłaś wszystkie na wczasy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Starałam się :) Piesek na zdjęciu, to Mila. Jeden z czterech :D Coś Ty! Nie wzięłabym wszystkich :p Na wczasach jest tylko jeden C:

      Usuń
  2. Jaki grzeczny piesek! Nonono... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj grzeczny, szkoda, że nie popisuje się dobrym wychowaniem w domu :P

      Usuń
  3. Super zdjęcia ! Naprawdę tylko pozazdrościć :* Masz talent :> Liczę na więcej ! Zapraszam ---> http://w-odbiciu-lustrzanki-aparatu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło czytać takie słowa :)

      Usuń
  4. Jakość wszędzie świetna jeśli chodzi o twój talent to nie widać go, aż tak przy każdym zdjęciu, ale jak już go widać to zdjęcie za przeproszeniem jest zaj*****e.

    swiat-mojego-psa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dziękuję bardzo ^^ Ale nie wydaje mi się, żeby one były aż takie ;p Po prostu - zwykłe zdjęcia :)

      Usuń