sobota, 2 sierpnia 2014

Kilka zdjęć robionych telefonem C:

Kochani! ^^ Witam Was w moim (już czwartym) poście :) Co prawda bloga założyłam dopiero wczoraj, a posty wrzucam prawie co chwilę, to po prostu chciałabym tę stronę trochę rozkręcić :) Wciąż nie mam pomysłu na to, gdzie mogłabym zrobić kolejne zdjęcia, ale chyba zdecyduję się na sesję nad wodą ;) Stamtąd jeszcze zdjęć nie ma, więc będzie coś nowego ^^ Mam nadzieję, że pomysł, jak i same zdjęcia, które dopiero powstaną - spodobają Wam się :) 
A tutaj kilka zdjęć, które robiłam już wcześniej - telefonem :) 
Zdjęcia były robione w lipcu.





4 komentarze:

  1. Fajna zdjęcia :) wierz w siebie, nie rezygnuj ,tylko rób to dalej a kiedyś będziesz mogła wrócić i zobaczyć co było w przeszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozytywne komentarze :)
      Nie mam zamiaru rezygnować na samym starcie ^^

      Usuń
  2. Świetne zdjęcia! Już nie mogę doczekać się sesji nad wodą. :) Powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :) Naprawdę miło czytać takie komentarze :)
      Nad wodę wybiorę się w wolnym czasie, akurat ostatnio pogoda po południu nie dopisuje, ale o tym w następnym poście :)
      Dziękuję jeszcze raz i pozdrawiam ;)

      Usuń